Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
24 sep, 2011 19:37 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Alltså jag är fortfarande lite rädd över den där personen som härmar mig, typ. Hoppas den aldrig loggar in igen, vill inte att folk ska blanda ihop oss :s
![]()
24 sep, 2011 19:40 |
|
Anapneo
Elev |
GinnyOlivia ett sätt är ju att du kan anmäla personen till Erfa... eller nått, eller så byter du profilbild eller något sådant..
Konstigt att den visste att du hette så också! :o Den måste ha haft en användare och sedan skapat en ny!
24 sep, 2011 19:41 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Anapneo: jo, fast man kan ju gå in på forumet utan att vara inloggad, och där kan man ju se användarnamn + profilbild. Fast man kan inte gå in på profiler.GinnyOlivia ett sätt är ju att du kan anmäla personen till Erfa... eller nått, eller så byter du profilbild eller något sådant.. Konstigt att den visste att du hette så också! :o Den måste ha haft en användare och sedan skapat en ny! ![]()
24 sep, 2011 19:44 |
|
Anapneo
Elev |
24 sep, 2011 19:45 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag se GoF i HP-maratonet.
24 sep, 2011 19:49 |
|
superman
Elev |
GinnyOlivia-wannaben är ett stort mysterium, seriöst!
24 sep, 2011 19:49 |
|
Anapneo
Elev |
24 sep, 2011 19:50 |
|
Borttagen
|
Jag är ett stort mysterium.
24 sep, 2011 19:51 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av superman: eller hur... undrar om den haft en användare förut, eller bara fått för sig att skapa en som är som min...?GinnyOlivia-wannaben är ett stort mysterium, seriöst! ![]()
24 sep, 2011 19:52 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen