Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emma Longbottom
Elev |
Neaa94, längtar tills vi får se!
mican00, åå, tack så mycket Whya, gud vad fin!! "Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons. 11 apr, 2012 21:28 |
|
Whya
Elev |
Skrivet av Emma Longbottom: Neaa94, längtar tills vi får se! mican00, åå, tack så mycket Whya, gud vad fin!! Tack så jättemycket, blir verkligen jätteglad! För att hinna går jag upp halv sju ^^ Dessutom känns dagen så mycket längre om man är uppe tidigare!
11 apr, 2012 21:33 |
|
Emma Longbottom
Elev |
Whya, Varsågod!
Haha, jag är en sömnapa... Läser hela nätterna och vaknar sent... "Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons. 11 apr, 2012 21:38 |
|
Whya
Elev |
Nä.. hade påsklov förra veckan.
11 apr, 2012 21:39 |
|
Emma Longbottom
Elev |
Okej!
"Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons. 12 apr, 2012 09:20 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag måste bara säga att era bilder är otroligt snygga
![]()
12 apr, 2012 09:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Whya: Tack Mican! Skrivet av Emma Longbottom: Neaa94, Är nyfiken på att få se!! Whya, Då får du fortsätta!!! Kan man få se en bild när du är klar? Det är klart! Började på den imorse, innan skolan och nu är den klar! ![]() Han fick lite lång rygg jämfört med orginalet.. Var faktiskt riktigt stolt ändå tills jag satte dom bredvid varandra, men på nåt sätt är den snyggare i verkligheten... Åh, vilken tur! Hans bild kom inte med... Asfin!!! mican00- Tack! ♥ 12 apr, 2012 09:40 |
|
mican00
Elev |
Har ritat en tjej som heter Krita från en av mina berättelser:
![]() EDIT: Dålig kvalite, men när jag skannar så syns det väldigt dåligt för jag målar ganska löst så jag fick använda datorns kamera ![]()
12 apr, 2012 10:34 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av mican00: vad söt Har ritat en tjej som heter Krita från en av mina berättelser: ![]() EDIT: Dålig kvalite, men när jag skannar så syns det väldigt dåligt för jag målar ganska löst så jag fick använda datorns kamera här är en bild som jag målade på mig för två år sedan ^^ ![]()
12 apr, 2012 12:03 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av mican00: vad söt Har ritat en tjej som heter Krita från en av mina berättelser: ![]() EDIT: Dålig kvalite, men när jag skannar så syns det väldigt dåligt för jag målar ganska löst så jag fick använda datorns kamera här är en bild som jag målade på mig för två år sedan ^^ Tack! Ifall du vill så kan du gärna säga vad jag ska förbättra så att jag kan bli bättre Jättecool och snygg bild! ![]()
12 apr, 2012 12:25 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen