Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
" Jag vet inte " sa jag när jag kände att min bh knäpptes bort och föll till marken
19 aug, 2013 13:58
|
|
Borttagen
|
jag började klämma på dem
19 aug, 2013 13:58
|
|
Borttagen
|
" Mas " sa jag tyst om tog bort hans händer
19 aug, 2013 13:59
|
|
Borttagen
|
19 aug, 2013 14:00
|
|
Borttagen
|
" Inte nu " sa jag och gick in för att klä på mig, jag tog på mig en t-shirt och ett par shorts och sa
" Tar du hand om Shinny och Ichgo ( eller nåt ) ett tag, jag ska bara ut på ett ärende "
19 aug, 2013 14:02
|
|
Borttagen
|
19 aug, 2013 14:04
|
|
Borttagen
|
( Ok )
Jag kysste Mas på munnen och gick
19 aug, 2013 14:05
|
|
Borttagen
|
hejdå älskling'' ropade jag, jag ringde till lija...
(elinthemagicwitch)
19 aug, 2013 19:18
|
|
Borttagen
|
Jag åkte till sjukhuset, jag gick till barnavdelningen
" Peter " sa jag
" Legitimation?" Sa doktorn
Jag gav henne mitt körkort
" Följ med mig " sa läkaren
Jag gick med till ett rum, där satt Peter
" Mamma!" Skrek han
19 aug, 2013 19:20
|
|
Borttagen
|
19 aug, 2013 19:23
|
Du får inte svara på den här tråden.