Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lillamymin
Elev |
Så, jag började på en såndär online-lista, men insåg snart att det inte räckte till för alla de som förtjänar en liten kommentar, nej förlåt komplimang.
Jag måste erkänna att jag suger på det här, jag vet inte hur man gör, jag har aldrig gjort det förut. Aldrig talat om för folk vad de betyder och vad jag tycket om dem. Så hälften av det här är säkert jätte dåligt. Men jag måste få berätta och skriva om de som verkligen förtjänar det. Därför att det bara är så. So, here we go! Luna 1: Du är så fantastiskt underbart glad och trevlig. Du skriver varma inlägg och har så lätt att få andra på gott humör. Du är snäll mot alla. Ser det fina i alla. A real friend. Snövinge: Omg, snövinge snövinge snövinge, du underbart glada, fantastiska och roliga människa. Allt hos dig är så positivt och glatt. Du är en riktig glädjespridare. Ingen kan vara butter i din närhet. Katla: Kram igen och igen och igen. Det är inte möjligt att ge dig för många. Du är så glad och trevlig och inspirerande och underbar. Du är trevlig mot alla och alla igen och igen och igen. Tack för att du är så snäll och trevlig. KossanBerta: Awesome medspelare i ravenfly. God medlem i F.I.S.A-Skåne. Trevlig och trevlig själ men mycket humor och så mycket mer. En fantastisk person att ha att göra med. En person som jag gärna träffat oftare och som jag ser fram emot att träffa flera gången under hösten. Stranger: Du glada nördiga människa som samlade på, ja vad det nu var. Som jag satt bredvid i ringen på förra träffen. Du som är glad och trevlig och med en snygg hatt och ett glatt humör. Jag längtar verkligen till nästa träff då man får möta dig igen. Kintsugi: Du lyser upp forumet. Det är så många om uppskattar dig, och det gör jag med. Du har inlägg på en nivå som många inte ens skulle kunna drömma om att komma upp i. Men du är också vänlig och trevlig och en massa mer. Nessilini Hur kan jag någonsin beskriva dig? Det går inte. Du är så fantastiske. Så underbar. Så hjälpande och bara underbar. Jag saknar dig hela tiden då ditt rum står tomt. Du som är en av de ända som alltid finns, som inte går och som inte någonsin kommer att göra det. Du som var den ända för mig, du som var där i tid. Du som bryr dej. Du som skrattar med mig, du som gråter med mig. Som tröstar och hjälper. Du som försvara och beskyddar. Du som bara är. Jag kommer aldrig klara mig utan dig. Jag vill inte tänka på hur det kommer att bli efter sommaren. Du är min räddande ängel. I love you my deat sister. Wingardium Leviosa: En sån underbart trevlig person. Som man kan dela många åsikter med och starta konversationer som bara fylls på av andra. En glad och trevlig liten prick från kära lilla F.I.S.A. En med ett fantastiskt glatt och gött humör. expelliarmus: Ännu en forum upplysare. Du som kommer med dig själv och ingen annan. Du som man inget annat än kan bli glad av att läsa av. Som är trevlig och som bemöter andra som människor och inget annat. Adina: What can I say. Totally Awesome. Glad, humoristisk, underbar, nördig, fantastisk, cool, trevlig, glad igen, citat-människa, F.I.S.A-människa, Portkey-människa, Rabarberkesella. fantastisk, underbar, glad för tredje gången. Ord är inte tillräckligt. You are totally awesome. Ginnyy: Trevliga lilla människa. En underbar själ. En trevlig person. Det är alltid kul att prata med dig eller läsa saker av dig. Du är trevlg och helt enkelt bara dig själv. Och jag associerar dig med en vit tröja med svarta prickar på. Don’t ask me why. ikka: En person som jag respekterar väldigt mycket. En person som verkligen förtjänar att bli omtalad. För du är bara så självklar. Du vet liksom alltid vad du snackar om. Du cirklar inte runt i det abstrakta. Du är liksom en person man har tillit till. LittleLindgren: Du bara måste få komma med. För du gör mig alltid så glad. I det allra mesta jag läser av dig så blir jag liksom glad, svårt att förklara bara glad liksom. tack så hemskt mycket. Elin@: Men gud. Har det verkligen bara gått några veckor sedan sist? Nej, för lång tid. Elin, du är en av de där personerna jag mindes bäst efter den första träffen. Tja, bara för att du är som du är. Snäll och glad och positiv. Piggelin: Du fantastiskt underbara människa. Man kan liksom inte hålla sig för skratt ibland. Du är på ett visst sätt som ingen kan slå. Det märktes så tydligt i somras. Det spelade ingen roll var du kom ifrån eller något alls, du vara bara fantastisk precis som du var. Och det är samma sak nu, här på mugglis. Du gör en glad, du har ett alldeles speciellt sätt att pricka helt rätt. Pixie: Du glada lilla prick. Hejsan, jag tycker att du är underbart glad och snäll och trevlig. Särskilt snäll, snäll och jättesnäll. Någon av de snällaste jag känner till. Minidjuret: Du och dina bilder. Vad kan jag säga. du måste verkligen vara världen bästa fotograf. Men du är också glad, humoristisk och lätt för att skratta har du med. Skåne-träffarna skulle inte vara desamma utan dig och dina, tja jag vet inte....Du har liksom ett alldeles speciellt sätt. Nendra: Tjollahopp. Nejmen, hur ska jag beskriva dig lilla lilla vännen min. Konversationerna som ingen annan förstår, nördigheterna ja allt. Du har verkligen fått mig att inse att det är okej, okej att vara lite galen okej att vara lite nördig. Att du finns, det ät fantastiskt. Fluffi: Du är en mycket trevlig och glad person som det var mycket kul att träffa på med dunkaren hela tiden. Nejmen, jag uppskattade verkligen din närvaro på träffarna. Du är glad och trevlig och en sån person som bara finns och bara är och man bara gillar för att det bara är så. Capcyl: No words, you know what you mean to me. I miss you. Vill ge komplimanger till: Anapneo Enchanted LolligaLuna Maharajah WillTurner trevor För att ni är trevliga personer och det är kul att läsa av er och för att ni förtjänar komplimanger även fast jag inte kan komma på någon personligt att skriva. Min anledning till detta är kort sagt, jag har varigt inne i så mycket annat, att jag glömt hur det känns att ha vänner, att ha folk omkring sig som uppskattar en och som bryr sig om en. Så denna vecka tar jag en paus från allt, och sätter mig lugnt ner, och berättar för alla vad de betyder för mig och att jag värde sätter dem. Och nu kommer vi till mugglis, även fast det kanske inte är en vänskapskrets på samma sätt, måste jag berätta hur det är och varför pch sisådär. Nu kom det en lista. Nu har jag glömt en massa, för jag kan inte komma på alla nu. Så det kommer säkert någon uppdatering någon gång i framtiden vi får la se. Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 11 okt, 2011 22:34
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-11 kl. 22:45
|
|
Anapneo
Elev |
11 okt, 2011 22:37 |
|
kinshaw
Elev |
Vill ge en komplimang till Kintsugi, eller nej... flera komplimanger... för att hon är en så trevlig tjej
![]()
11 okt, 2011 22:38 |
|
expelliarmus
Elev |
lillamymin - Åh, tack! Vad glad jag blir! Jag har fått uppfattningen om dig att du är en rak och ärlig person som vill alla väl! Du känns som en trevlig människa som accepterar och respekterar mycket och det värderar jag högt. Skulle gärna lära känna dig lite bättre!
11 okt, 2011 22:39 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
11 okt, 2011 22:40 |
|
Kintsugi
Prefekt |
lillamymin: Tack så otroligt mycket, du skulle bara veta vad det värmer denna afton (...jag stängde av golvvärmen i förrgår och har haft fönstret uppe idag... hhööhöh). Nej men ärligt! Tack ska du ha. Du verkar vara en kanonfin människa och jag känner att vi inte alls stöter på varandra så ofta som jag hade velat ♥ För övrigt gillar jag ditt namn men det blir ett trendbrott för "Lilla My" och "mumin" krockar.
kinshaw: Du är så jäkla cool tjejen och jag har länge velat lära känna dig bättre! Känner att det börjar arta sig i lagom takt. Tack så otroligt mycket, du rockar ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 okt, 2011 22:51 |
|
kinshaw
Elev |
Kintsugi
Nu gjorde du mig riktigt glad! Tack och detsamma! Du är grym och jag beundrar dig för hur fin och trevlig du är mot alla. Keep up the good work ♥ ![]()
11 okt, 2011 23:00 |
|
Luna 1
Elev |
lillamymin: Men tack så sjukt mycket du underbara människa! Tack så sjukt mycket. Du är själv en otroligt trevlig och rolig tjej. Jag har träffat dig EN gång och vet redan det! You are awesome.
exprlliarmus: Såklart jag uppskattar det! Och tack, tack så sjukt mycket! ♥
Tumblr.
12 okt, 2011 07:10 |
|
Borttagen
|
lillamymin: Åååååh, tack, det värmer! Deetsamma! ♥
12 okt, 2011 08:14 |
|
expelliarmus
Elev |
ikka
Du är en fantastisk tjej och en intressant person. Jag skulle göra vad som helst (almost) för att få chansen att lära känna dig!
12 okt, 2011 13:56 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen