Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag morrar lågt. Utan rrollstav...
jag är jättecoolig älska mig plz 5 okt, 2013 18:09 |
|
ginny 23
Elev |
5 okt, 2013 18:26 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag förvandlar mig och river henne i ansiktet, hon skriker och ramlar
jag är jättecoolig älska mig plz 5 okt, 2013 18:27 |
|
ginny 23
Elev |
5 okt, 2013 18:28 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag kvider till, men river henne över magen, ett djupt sår, honsskriker och tuppar av
jag är jättecoolig älska mig plz 5 okt, 2013 19:17 |
|
ginny 23
Elev |
6 okt, 2013 07:35 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag attackerar närmaste och dödar den med ett bett. Något kommer upp bredvid mig. Basilisken! Den stirrar på en dödsätare, och Goyle faller död ner.
jag är jättecoolig älska mig plz 6 okt, 2013 07:59 |
|
ginny 23
Elev |
6 okt, 2013 08:07 |
|
Queen Boo
Elev |
(Fast den är ju ett "spöke"
jag är jättecoolig älska mig plz 6 okt, 2013 10:19 |
|
ginny 23
Elev |
6 okt, 2013 10:23 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen