Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ikka
Elev |
15 sep, 2012 20:53 |
|
ailiiin
Elev |
Finn borde sjunga Let Her Go av Passenger.. eller något typ att någon sjunger den till honom om henne haha, skulle passa så bra!
15 sep, 2012 21:22 |
|
Luna Chang
Elev |
15 sep, 2012 21:24 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Ida S: Jag förväntar mig att Finn sjunger "In the army now" när han kommer tillbaks. Jag förväntar mig det. Men har han varit i militären? I don't think so
15 sep, 2012 21:47 |
|
Miskel
Elev |
Oooh, första avsnittet av säsong fyra var så underbart! ♥
Jag gillar Brody, men inte Marlene (så mycket) och uppenbarligen inte Kitty heller xD JAG ÄLSKADE SLUTET AV EPISODEN, OH MY AAHAHHAAAAAAAAAAAAAH!!!! Spoiler: Tryck här för att visa!
15 sep, 2012 21:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miskel: Oooh, första avsnittet av säsong fyra var så underbart! ♥ Jag gillar Brody, men inte Marlene (så mycket) och uppenbarligen inte Kitty heller xD JAG ÄLSKADE SLUTET AV EPISODEN, OH MY AAHAHHAAAAAAAAAAAAAH!!!! Spoiler: Tryck här för att visa! I'm with ya! Jag typ grät av förväntan när jag kollade på det! ♥ 15 sep, 2012 22:25 |
|
IamAK
Elev |
guys, var kollar ni på glee? om ni kollar i amerikansk takt alltså. länka gärna.
15 sep, 2012 22:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av IamAK: guys, var kollar ni på glee? om ni kollar i amerikansk takt alltså. länka gärna. Cuevana.tv går jag in på, skrev det lite tidigare här. Som sagt är den en sida från Argentina... Men man kan alltid översätta ju! Där finns det filmer och serier och allt! Sök bara på Glee så kommer det upp olika säsonger. 15 sep, 2012 22:35 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av IamAK: guys, var kollar ni på glee? om ni kollar i amerikansk takt alltså. länka gärna. watchseries.eu ![]()
15 sep, 2012 22:37 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av IamAK: guys, var kollar ni på glee? om ni kollar i amerikansk takt alltså. länka gärna. De lägger upp alla avsnitt på www.glee.se 15 sep, 2012 23:14 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen