Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jag tror att personen under..

Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..

1 2 3 ... 225 226 227 ... 1761 1762 1763
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Fel. Ledsen. Men Harry Potter är bra, inte bäst.

PUM älskar verkligen Draco Malfoy?

10 dec, 2011 16:19

Sarza Slytherin
Elev

Avatar


Rätt jag ♥

PUM är Slytherinare?

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain <3 Min Tumblr

10 dec, 2011 16:47

Bombarda
Elev

Avatar


Nej men jag är en slyterpuff
Pum är trött?

Kärlek till alla!

10 dec, 2011 17:03

Sarza Slytherin
Elev

Avatar


Rätt

PUM är hungrig?

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain <3 Min Tumblr

10 dec, 2011 17:13

Borttagen

Avatar


Nej

PUM gillar One Direction?

10 dec, 2011 17:19

Sarza Slytherin
Elev

Avatar


Jaa jag älskar One Direction

PUM längtar till Julafton?

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain <3 Min Tumblr

10 dec, 2011 17:30

Borttagen

Avatar


Ofc I do!!

Pum går i Slytherin?

10 dec, 2011 18:08

Sarza Slytherin
Elev

Avatar


Jaa det gör jag

Pum går i ravenclaw?

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain <3 Min Tumblr

10 dec, 2011 18:11

Borttagen

Avatar


Fel.

PUM läser Dödsrelikerna just nu. Eller var den senaste hpbok man läste?

10 dec, 2011 18:13

Borttagen

Avatar


Nej, har bara läst första boken hittills.

PUM är en blanding av två elevhem?

10 dec, 2011 18:15

1 2 3 ... 225 226 227 ... 1761 1762 1763

Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..

Du får inte svara på den här tråden.