Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fel. Ledsen. Men Harry Potter är bra, inte bäst.
PUM älskar verkligen Draco Malfoy? 10 dec, 2011 16:19 |
|
Sarza Slytherin
Elev |
Rätt jag ♥
PUM är Slytherinare? Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain <3 Min Tumblr 10 dec, 2011 16:47 |
|
Bombarda
Elev |
Nej men jag är en slyterpuff
Pum är trött? Kärlek till alla! 10 dec, 2011 17:03 |
|
Sarza Slytherin
Elev |
Rätt
PUM är hungrig? Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain <3 Min Tumblr 10 dec, 2011 17:13 |
|
Borttagen
|
Nej
PUM gillar One Direction? 10 dec, 2011 17:19 |
|
Sarza Slytherin
Elev |
Jaa jag älskar One Direction
PUM längtar till Julafton? Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain <3 Min Tumblr 10 dec, 2011 17:30 |
|
Borttagen
|
Ofc I do!!
Pum går i Slytherin? 10 dec, 2011 18:08 |
|
Sarza Slytherin
Elev |
Jaa det gör jag
Pum går i ravenclaw? Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain <3 Min Tumblr 10 dec, 2011 18:11 |
|
Borttagen
|
Fel.
PUM läser Dödsrelikerna just nu. Eller var den senaste hpbok man läste? 10 dec, 2011 18:13 |
|
Borttagen
|
Nej, har bara läst första boken hittills.
PUM är en blanding av två elevhem? 10 dec, 2011 18:15 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen