@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majen00
Elev |
Blev nyss klar med en Harry Potter redigering till låten "De hjältemodiga" (lyssnade på den 24/7 när jag var liten) som jag faktiskt lade ut på youtube (!!) och vill man så får man gärna se på den
18 jun, 2016 21:26 |
|
Borttagen
|
jAG HATAR ALLT
ok så jag har uppe alla mina flikar great jag väljer att gå in på min youtube-flik great eXCEPT den försvinner när jag trycker på den??? vAD I hELvETE när jag trycker på en flik så försvinner den??? lmao ursäkta??? (& när jag startar om så går det inte alls att klicka på någonting förrän jag startar om igen och flikarna försvinner wtf) jag är ARG 18 jun, 2016 21:49 |
|
kanelpumpa
Elev |
Skrivet av Majen00: Blev nyss klar med en Harry Potter redigering till låten "De hjältemodiga" (lyssnade på den 24/7 när jag var liten) som jag faktiskt lade ut på youtube (!!) och vill man så får man gärna se på den WOW!
18 jun, 2016 21:52 |
|
Majen00
Elev |
Skrivet av kanelpumpa: Åh tack så mycket♥ Skrivet av Majen00: Blev nyss klar med en Harry Potter redigering till låten "De hjältemodiga" (lyssnade på den 24/7 när jag var liten) som jag faktiskt lade ut på youtube (!!) och vill man så får man gärna se på den WOW!
18 jun, 2016 21:54 |
|
Borttagen
|
Det finns inget ställe som är så lugnt som på gymmet i Visby under sommaren. 18 jun, 2016 22:02 |
|
Fjalar
Elev |
De har varit borta på logdans och spelmansstämma i tio timmar nu, ska de inte komma hem snart? Inte för att det är trist att vara ensam hemma, men jag vill gå o sova nu och det känns skumt att göra det när ingen annan är här ...
18 jun, 2016 23:07 |
|
Solkatten
Elev |
Åhh Keyyo ska tydligen vara med på Fångarna på Fortet till hösten! Awesome.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 jun, 2016 23:45 |
|
Borttagen
|
...Solve it?
Uhm, sånt här är egentligen inte bra för mitt humör, och det känns alltid så löjligt logiskt när man får svaret efter.. ![]() Personerna ovan är dömda till döden. En fängelsdirektör har dock bestämt att den fånge som kan räkna ut vad han har för färg på sin hatt, och ropar det högt, blir benådad. Möjliga utfall är alltså två, antingen dör alla fyra eller så klarar sig en och tre dör. Eftersom livet står på spel så råder det inget tvivel om att motivationen är den allra högsta. Det är bara en av de fyra som med 100-procentig säkerhet kan lista ut vad han har för färg på sin hatt. - Fånge 1-3 går sakta fram mot arkebuseringspålen. När fånge nr 1 kommer fram till den streckade linjen och ska vända sig om och bindas fast vid pålen är det för sent för samtliga att klara livet. - Fånge nr 3 ser fånge nr 2 och fånge nr 1, fånge nr 2 ser fånge nr 1 och fånge nr 1 ser ingenting. Fånge nr 4 sitter fortfarande kvar i sin cell och har inte någon kontakt med yttervärden. - Samtliga fångar är bakbundna och kan inte ta av sig hatten eller kika uppåt och på det sättet se färgen. - De får inte bryta gångordningen sinsemellan. - De får prata med varandra. (men det betyder inte automatiskt att det pratas något, alls... ;P ),, 19 jun, 2016 01:30 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Sätter detta i en spoiler så att andra kan lösa den också. ...Solve it? Uhm, sånt här är egentligen inte bra för mitt humör, och det känns alltid så löjligt logiskt när man får svaret efter.. ![]() Personerna ovan är dömda till döden. En fängelsdirektör har dock bestämt att den fånge som kan räkna ut vad han har för färg på sin hatt, och ropar det högt, blir benådad. Möjliga utfall är alltså två, antingen dör alla fyra eller så klarar sig en och tre dör. Eftersom livet står på spel så råder det inget tvivel om att motivationen är den allra högsta. Det är bara en av de fyra som med 100-procentig säkerhet kan lista ut vad han har för färg på sin hatt. - Fånge 1-3 går sakta fram mot arkebuseringspålen. När fånge nr 1 kommer fram till den streckade linjen och ska vända sig om och bindas fast vid pålen är det för sent för samtliga att klara livet. - Fånge nr 3 ser fånge nr 2 och fånge nr 1, fånge nr 2 ser fånge nr 1 och fånge nr 1 ser ingenting. Fånge nr 4 sitter fortfarande kvar i sin cell och har inte någon kontakt med yttervärden. - Samtliga fångar är bakbundna och kan inte ta av sig hatten eller kika uppåt och på det sättet se färgen. - De får inte bryta gångordningen sinsemellan. - De får prata med varandra. (men det betyder inte automatiskt att det pratas något, alls... ;P ),, Spoiler: Tryck här för att visa! 19 jun, 2016 01:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Sätter detta i en spoiler så att andra kan lösa den också. ...Solve it? Uhm, sånt här är egentligen inte bra för mitt humör, och det känns alltid så löjligt logiskt när man får svaret efter.. ![]() Personerna ovan är dömda till döden. En fängelsdirektör har dock bestämt att den fånge som kan räkna ut vad han har för färg på sin hatt, och ropar det högt, blir benådad. Möjliga utfall är alltså två, antingen dör alla fyra eller så klarar sig en och tre dör. Eftersom livet står på spel så råder det inget tvivel om att motivationen är den allra högsta. Det är bara en av de fyra som med 100-procentig säkerhet kan lista ut vad han har för färg på sin hatt. - Fånge 1-3 går sakta fram mot arkebuseringspålen. När fånge nr 1 kommer fram till den streckade linjen och ska vända sig om och bindas fast vid pålen är det för sent för samtliga att klara livet. - Fånge nr 3 ser fånge nr 2 och fånge nr 1, fånge nr 2 ser fånge nr 1 och fånge nr 1 ser ingenting. Fånge nr 4 sitter fortfarande kvar i sin cell och har inte någon kontakt med yttervärden. - Samtliga fångar är bakbundna och kan inte ta av sig hatten eller kika uppåt och på det sättet se färgen. - De får inte bryta gångordningen sinsemellan. - De får prata med varandra. (men det betyder inte automatiskt att det pratas något, alls... ;P ),, Spoiler: Tryck här för att visa! Jag tror Spoiler: Tryck här för att visa! 19 jun, 2016 11:14 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen