@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Spelar nu Harry Potter CoS på pc och känner mig nostalgisk. Har även fått feeling på att börja filma mer och eventuellt posta på min tomma youtube kanal. Åh nostalgi ♥ Blir så ledsen att de gamla spelen inte funkar sen jag uppdaterade min dator Vilket os har du? Jag kör i win7 och det funkar bra Jag har också win7. När jag bara körde 32-bit versionen så funkade gamla spel bra. Men sen uppdaterade jag till 64-bit och nu funkar inga av de gamla spelen 18 jun, 2016 13:54 |
|
Emmi
Prefekt |
18 jun, 2016 15:12 |
|
Minihäst
Elev |
Ska på forskningsläger imorgon. It's gonna be fun. Fast är fett nervös just nu men japp
another day, another slay 18 jun, 2016 15:16 |
|
Obliviate_
Elev |
tittar på em-matchen. Island - Ungern.
Jag hejar faktiskt på Island, förutom Sverige då. I turneringen. För 1; dom är underdogs 2; Första ggr dom tävlar i en sånhär tävling typ.. nånsin. 3; ALLA SPELARE HAR VIKINGANAMN! 18 jun, 2016 18:05 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Obliviate_: tittar på em-matchen. Island - Ungern. Jag hejar faktiskt på Island, förutom Sverige då. I turneringen. För 1; dom är underdogs 2; Första ggr dom tävlar i en sånhär tävling typ.. nånsin. 3; ALLA SPELARE HAR VIKINGANAMN! OCH NU LEDER DOM 18 jun, 2016 18:45 |
|
Lucy och Rose
Elev |
18 jun, 2016 19:07 |
|
kanelpumpa
Elev |
Borde kanske inte göra reklam här men...
... vi håller i en Poängjakt i BOKSLUKARKLUBBEN! Den är inspirerad av böcker (samt berättelser och skrivande) och kommer innehålla några deltävlingar där man kan insamla poäng. Kika gärna in i klubben om det låter intressant! ![]()
18 jun, 2016 19:32 |
|
Borttagen
|
jag träffade thomas sekelius och jimmie star idag jag grinar det var bäst (det regnade och vi stod ute i kön i ??? säkert en timme ??? fast jag vet inte så håret och sminket var kaos och jag var bara allmänt jätteful på bilderna men < 3333
18 jun, 2016 20:09 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Är så tacksam över att bo på första våningen när jag har träningsvärk ifrån helvetet i benen
~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 18 jun, 2016 20:37 |
|
Borttagen
|
Lät mig bli medtvingad på bio igår, vi såg the Conjuring 2.. Alltså.. ljudvolymen var fan inte att leka med.. Han som satt bredvid kan ha slagit ut mer popcorn över mig än vad han själv fick i sig. Det kändes som att sätena vibrerade varje gång det hände något och det gjorde det.. HELA tiden.. jag satt som på helspänn och bara väntade på att få läsk i ansiktet av han som satt bredvid... 18 jun, 2016 20:55 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen