@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har äntligen kommit på vad jag kan göra som projekt för sommarkursen men har istället problemet att det är alldeles för stort och kräver så jävla mycket mer research och tid än vad jag någonsin skulle kunna ägna åt det.
18 jun, 2016 00:06 |
|
Frivolt
Elev |
18 jun, 2016 00:57 |
|
RainbowLady
Elev |
Som Frivolt säger så är jag tillbaka xDska bli AKTIV!
18 jun, 2016 01:01 |
|
Magic Dragon
Elev |
18 jun, 2016 01:21 |
|
RainbowLady
Elev |
Magic Dragon tackar! roar mig med att spara ihop Galleoner till en drake
18 jun, 2016 01:23 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Spelar nu Harry Potter CoS på pc och känner mig nostalgisk. Har även fått feeling på att börja filma mer och eventuellt posta på min tomma youtube kanal. Åh nostalgi ♥ Blir så ledsen att de gamla spelen inte funkar sen jag uppdaterade min dator Vilket os har du? Jag kör i win7 och det funkar bra
18 jun, 2016 01:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Lyssnar på en låt av The Foo Conspiracy...Den är faktiskt rätt bra ^^ Eller väldigt bra! Och Lars Winnerbäcks nya album är SÅÅÅ bra ♥ ♥ Jag ska tydligen med och se Lars Winnerbäck om några veckor på Fårö. Fast jag gillar nog Fårö mer än Winnerbäck. Haha xD Liite avis hära o.õ Nya albumet ♥♥ Ska ge honom en dunk i ryggen och hälsa från dig! ;P 18 jun, 2016 02:06 |
|
Beben
Elev |
18 jun, 2016 03:53 |
|
Borttagen
|
Jag för några timmar sedan: "jAG sKa GÅ OCh lÄGgA MiG TIDigT"
Jag nu: "lmao" 18 jun, 2016 04:50 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Lyssnar på en låt av The Foo Conspiracy...Den är faktiskt rätt bra ^^ Eller väldigt bra! Och Lars Winnerbäcks nya album är SÅÅÅ bra ♥ ♥ Jag ska tydligen med och se Lars Winnerbäck om några veckor på Fårö. Fast jag gillar nog Fårö mer än Winnerbäck. Haha xD Liite avis hära o.õ Nya albumet ♥♥ Ska ge honom en dunk i ryggen och hälsa från dig! ;P Braa :3 18 jun, 2016 10:16 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen