@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Lyssnar på en låt av The Foo Conspiracy...Den är faktiskt rätt bra ^^ Eller väldigt bra!
Och Lars Winnerbäcks nya album är SÅÅÅ bra ♥ ♥ 17 jun, 2016 12:16 |
|
introvertsaxofonist
Elev |
En av mina vänner som bor i Västerås ringde mig nyss, vi har inte pratats vid på ett halvår. Blev så glad
"If you stand for equality, then you're a feminist. Sorry to tell you." - Emma Watson 17 jun, 2016 15:26 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Har påriktigt inget vettigare för mej just nu så tror jag går och lägger mej. Jag som satt på datorn för en halv timme sen?? Det finns ju inte nåt att göra Man kan kolla youtubevideos? Man kan...kolla på fotboll? Man kan....lägga pussel?? ^_^ Jo om man ork 17 jun, 2016 16:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Lyssnar på en låt av The Foo Conspiracy...Den är faktiskt rätt bra ^^ Eller väldigt bra! Och Lars Winnerbäcks nya album är SÅÅÅ bra ♥ ♥ Jag ska tydligen med och se Lars Winnerbäck om några veckor på Fårö. Fast jag gillar nog Fårö mer än Winnerbäck. Haha xD 17 jun, 2016 16:41 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Lyssnar på en låt av The Foo Conspiracy...Den är faktiskt rätt bra ^^ Eller väldigt bra! Och Lars Winnerbäcks nya album är SÅÅÅ bra ♥ ♥ Jag ska tydligen med och se Lars Winnerbäck om några veckor på Fårö. Fast jag gillar nog Fårö mer än Winnerbäck. Haha xD Liite avis hära o.õ Nya albumet ♥♥ 17 jun, 2016 20:16 |
|
Borttagen
|
Jag och en kompis ska antagligen höra Thomas Sekelius och Jimmie Star föreläsa imorgon excites
17 jun, 2016 20:28 |
|
Borttagen
|
Beställde just en Avatar the Last Airbender/Legend of Korra t-shirt
17 jun, 2016 21:46 |
|
Klaestron
Elev |
Spelar nu Harry Potter CoS på pc och känner mig nostalgisk. Har även fått feeling på att börja filma mer och eventuellt posta på min tomma youtube kanal.
17 jun, 2016 22:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Spelar nu Harry Potter CoS på pc och känner mig nostalgisk. Har även fått feeling på att börja filma mer och eventuellt posta på min tomma youtube kanal. Åh nostalgi ♥ Blir så ledsen att de gamla spelen inte funkar sen jag uppdaterade min dator 17 jun, 2016 23:13 |
|
Beben
Elev |
Finns det någon snäll människa som spelar Sims 3 och kan länka/skriva vilka användare på the sims resource de tycker är bra?
18 jun, 2016 00:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen