Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22576 22577 22578 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Lyssnar på en låt av The Foo Conspiracy...Den är faktiskt rätt bra ^^ Eller väldigt bra!

Och Lars Winnerbäcks nya album är SÅÅÅ bra ♥ ♥


17 jun, 2016 12:16

introvertsaxofonist
Elev

Avatar


En av mina vänner som bor i Västerås ringde mig nyss, vi har inte pratats vid på ett halvår. Blev så glad

"If you stand for equality, then you're a feminist. Sorry to tell you." - Emma Watson

17 jun, 2016 15:26

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Har påriktigt inget vettigare för mej just nu så tror jag går och lägger mej. Jag som satt på datorn för en halv timme sen?? Det finns ju inte nåt att göra


Man kan kolla youtubevideos? Man kan...kolla på fotboll? Man kan....lägga pussel??

^_^

Jo om man ork Fotboll, nääii tråkigt o pussel hade jag suttit och grejat med hela dagen redan. Men det var ju skönt att komma i säng i tid också

17 jun, 2016 16:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Lyssnar på en låt av The Foo Conspiracy...Den är faktiskt rätt bra ^^ Eller väldigt bra!

Och Lars Winnerbäcks nya album är SÅÅÅ bra ♥ ♥




Jag ska tydligen med och se Lars Winnerbäck om några veckor på Fårö.
Fast jag gillar nog Fårö mer än Winnerbäck. Haha xD

17 jun, 2016 16:41

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Lyssnar på en låt av The Foo Conspiracy...Den är faktiskt rätt bra ^^ Eller väldigt bra!

Och Lars Winnerbäcks nya album är SÅÅÅ bra ♥ ♥




Jag ska tydligen med och se Lars Winnerbäck om några veckor på Fårö.
Fast jag gillar nog Fårö mer än Winnerbäck. Haha xD


Liite avis hära o.õ

Nya albumet ♥♥

17 jun, 2016 20:16

Borttagen

Avatar


Jag och en kompis ska antagligen höra Thomas Sekelius och Jimmie Star föreläsa imorgon excites

17 jun, 2016 20:28

Borttagen

Avatar


Beställde just en Avatar the Last Airbender/Legend of Korra t-shirt

17 jun, 2016 21:46

Klaestron
Elev

Avatar


Spelar nu Harry Potter CoS på pc och känner mig nostalgisk. Har även fått feeling på att börja filma mer och eventuellt posta på min tomma youtube kanal.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

17 jun, 2016 22:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Klaestron:
Spelar nu Harry Potter CoS på pc och känner mig nostalgisk. Har även fått feeling på att börja filma mer och eventuellt posta på min tomma youtube kanal.


Åh nostalgi ♥
Blir så ledsen att de gamla spelen inte funkar sen jag uppdaterade min dator

17 jun, 2016 23:13

Beben
Elev

Avatar


Finns det någon snäll människa som spelar Sims 3 och kan länka/skriva vilka användare på the sims resource de tycker är bra?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpa1.narvii.com%2F6916%2F93abd7c45eef28b024ccfa571770d2d99666653fr1-600-338_hq.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FPastCalmIbizanhound-size_restricted.gif

18 jun, 2016 00:01

1 2 3 ... 22576 22577 22578 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.