@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Har påriktigt inget vettigare för mej just nu så tror jag går och lägger mej. Jag som satt på datorn för en halv timme sen?? Det finns ju inte nåt att göra Man kan kolla youtubevideos? Man kan...kolla på fotboll? Man kan....lägga pussel?? ^_^ 16 jun, 2016 22:16 |
|
Borttagen
|
Döö ögoninflammation, dööö!!
16 jun, 2016 22:54 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Jag har en ny dator. It's sooo shiny, and nice. Me happy
~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 16 jun, 2016 22:56 |
|
Borttagen
|
Jag har inte gjort ett dugg under sommarlovet än så länge, även om det inte gått så långt. Det är ingen hemma, alla jobbar eller är utomlands. Jag borde verkligen ha tagit och ansökt till ett sommarjobb. ;-;
16 jun, 2016 23:11 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: älskar att din signatur verkar höra ihop med vad du skrev xD Jag har inte gjort ett dugg under sommarlovet än så länge, även om det inte gått så långt. Det är ingen hemma, alla jobbar eller är utomlands. Jag borde verkligen ha tagit och ansökt till ett sommarjobb. ;-; 16 jun, 2016 23:43 |
|
Magic Dragon
Elev |
16 jun, 2016 23:50 |
|
Borttagen
|
This fucking show...
17 jun, 2016 00:28 |
|
Frivolt
Elev |
Men kul att man cyklade till arbetsterapin i regnet, och sen får reda på att ingen är där så vi är lediga. Och man måste cykla hem i regnet igen!
Plus att man är trött som fan, och dessutom saknar en medicin! hatar den här dagen redan! Saknas väl bara att Sverige förlorar ikväll så är den här dagen komplett sämst på länge 17 jun, 2016 09:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: älskar att din signatur verkar höra ihop med vad du skrev xD Jag har inte gjort ett dugg under sommarlovet än så länge, även om det inte gått så långt. Det är ingen hemma, alla jobbar eller är utomlands. Jag borde verkligen ha tagit och ansökt till ett sommarjobb. ;-; Haha, det tänkte jag inte på xD 17 jun, 2016 11:19 |
|
Borttagen
|
älskar miranda sings ♥
+ att de här tweetsen låter som om de skulle vara skrivna av henne :'D https://www.youtube.com/watch?v=ojv1iReEsJo 17 jun, 2016 11:40 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen