Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22575 22576 22577 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Har påriktigt inget vettigare för mej just nu så tror jag går och lägger mej. Jag som satt på datorn för en halv timme sen?? Det finns ju inte nåt att göra


Man kan kolla youtubevideos? Man kan...kolla på fotboll? Man kan....lägga pussel??

^_^

16 jun, 2016 22:16

Borttagen

Avatar


Döö ögoninflammation, dööö!!

16 jun, 2016 22:54

AuroraAlexius
Elev

Avatar


Jag har en ny dator. It's sooo shiny, and nice. Me happy

~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~

16 jun, 2016 22:56

Borttagen

Avatar


Jag har inte gjort ett dugg under sommarlovet än så länge, även om det inte gått så långt. Det är ingen hemma, alla jobbar eller är utomlands. Jag borde verkligen ha tagit och ansökt till ett sommarjobb. ;-;

16 jun, 2016 23:11

Beben
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag har inte gjort ett dugg under sommarlovet än så länge, även om det inte gått så långt. Det är ingen hemma, alla jobbar eller är utomlands. Jag borde verkligen ha tagit och ansökt till ett sommarjobb. ;-;
älskar att din signatur verkar höra ihop med vad du skrev xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpa1.narvii.com%2F6916%2F93abd7c45eef28b024ccfa571770d2d99666653fr1-600-338_hq.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FPastCalmIbizanhound-size_restricted.gif

16 jun, 2016 23:43

Magic Dragon
Elev

Avatar


Skrivet av AuroraAlexius:
Jag har en ny dator. It's sooo shiny, and nice. Me happy

Va nice

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette4.wikia.nocookie.net%2Fharrypotter%2Fimages%2Fb%2Fb8%2FBlind_dragon.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20140814040525

16 jun, 2016 23:50

Borttagen

Avatar


This fucking show...

17 jun, 2016 00:28

Frivolt
Elev

Avatar


Men kul att man cyklade till arbetsterapin i regnet, och sen får reda på att ingen är där så vi är lediga. Och man måste cykla hem i regnet igen!

Plus att man är trött som fan, och dessutom saknar en medicin!

hatar den här dagen redan!

Saknas väl bara att Sverige förlorar ikväll så är den här dagen komplett sämst på länge

17 jun, 2016 09:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Beben:
Skrivet av Borttagen:
Jag har inte gjort ett dugg under sommarlovet än så länge, även om det inte gått så långt. Det är ingen hemma, alla jobbar eller är utomlands. Jag borde verkligen ha tagit och ansökt till ett sommarjobb. ;-;
älskar att din signatur verkar höra ihop med vad du skrev xD

Haha, det tänkte jag inte på xD

17 jun, 2016 11:19

Borttagen

Avatar


älskar miranda sings ♥
+ att de här tweetsen låter som om de skulle vara skrivna av henne :'D

https://www.youtube.com/watch?v=ojv1iReEsJo

17 jun, 2016 11:40

1 2 3 ... 22575 22576 22577 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.