@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
OCH VI ÄR TILLBAKAAAAAAAAAAA!
16 jun, 2016 16:56 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Jag: Jag borde träna! alltså bli stark! Och typ få en snygg mage! Jag 2 sek senare: åh, kolla chips! å kolla kakor! Omnomnom! xD xD xD OCH NU HAR JAG ÄNTLIGEN KÖPT EN EXTERN CD/DVD SPELARE!! NU KAN JAG SPELA THE SIMS!! WOHOOOO THAT'S ME XD XD 16 jun, 2016 17:10 |
|
Beben
Elev |
meanwhile sitter jag och väntar på att min mamma ska komma hem från jobbet så att vi kan åka och träna. .-. XD
16 jun, 2016 17:14 |
|
Borttagen
|
Någon som vet hur man färgar text till samma färg som sidan, alltså så att den inte syns? 16 jun, 2016 17:16 |
|
Borttagen
|
Ni vet dejting? Ok, bra. Läs det här då!
https://thewordsoftruth.wordpress.com/2016/06/16/flingdejt/ 16 jun, 2016 20:28 |
|
Solkatten
Elev |
Bara jag som inte blev rädd en enda gång? xD Och jag hatar ändå skräckfilmer men jag reagerade typ inte alls hahah. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jun, 2016 21:10 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Någon som vet hur man färgar text till samma färg som sidan, alltså så att den inte syns? "Så här. Pupsigt och fint " 16 jun, 2016 21:14 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Beben: meanwhile sitter jag och väntar på att min mamma ska komma hem från jobbet så att vi kan åka och träna. .-. XD Good for you. :3 ^^ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jun, 2016 21:17 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Jag: Jag borde träna! alltså bli stark! Och typ få en snygg mage! Jag 2 sek senare: åh, kolla chips! å kolla kakor! Omnomnom! xD xD xD OCH NU HAR JAG ÄNTLIGEN KÖPT EN EXTERN CD/DVD SPELARE!! NU KAN JAG SPELA THE SIMS!! WOHOOOO Detta är mitt liv. Seriöst! xD men jag ska försöka träna lite mer nu i sommar. ^^ 16 jun, 2016 21:21 |
|
Hedwig96
Elev |
Har påriktigt inget vettigare för mej just nu så tror jag går och lägger mej. Jag som satt på datorn för en halv timme sen?? Det finns ju inte nåt att göra
16 jun, 2016 21:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen