@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
15 jun, 2016 23:25 |
|
Frivolt
Elev |
Alltså om det där inte är jag - ja då är mitt liv inte på riktigt!! Är i den sitsen nu också xD *Jag sitter bara en timme till" Efter 3-4 timmar ba: "Oj, hoppsan" XD 16 jun, 2016 00:07 |
|
Klaestron
Elev |
Har börjat spela Harry Potter spelet för PC igen, galet nostalgisk! Mindes inte att det var så svårt att gömma sig från mrs norris och filch!
16 jun, 2016 11:01 |
|
kanelpumpa
Elev |
16 jun, 2016 12:38 |
|
Obliviate_
Elev |
Besked från bilhandlarn idag. Dom medgav själva att något är fel o ska ge oss nya däck gratis. FAN VAD SKÖNT.
Sparade rätt många tusenlappar där 16 jun, 2016 15:02 |
|
Frivolt
Elev |
Jag: Jag borde träna! alltså bli stark! Och typ få en snygg mage!
Jag 2 sek senare: åh, kolla chips! å kolla kakor! Omnomnom! xD xD xD OCH NU HAR JAG ÄNTLIGEN KÖPT EN EXTERN CD/DVD SPELARE!! NU KAN JAG SPELA THE SIMS!! WOHOOOO 16 jun, 2016 15:20 |
|
Beben
Elev |
When u accidentally använder upp alla dina pengar hos drakhandlaren och har helt glömt bort att du redan hade en drake och massa, MASSA mat. (((((((((((((((( :
16 jun, 2016 15:44 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Viiill ha tillbaks min väska jag glömde på swebus..
Hade viktiga grejer i den ju :'c 16 jun, 2016 15:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Besked från bilhandlarn idag. Dom medgav själva att något är fel o ska ge oss nya däck gratis. FAN VAD SKÖNT. Sparade rätt många tusenlappar där YES! 16 jun, 2016 16:45 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag: Jag borde träna! alltså bli stark! Och typ få en snygg mage! Jag 2 sek senare: åh, kolla chips! å kolla kakor! Omnomnom! xD xD xD OCH NU HAR JAG ÄNTLIGEN KÖPT EN EXTERN CD/DVD SPELARE!! NU KAN JAG SPELA THE SIMS!! WOHOOOO ![]() "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jun, 2016 16:51 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen