@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Är riktigt trött på ryssarna nu. De verkar göra precis allt för att provocera ut alla andra i gruppen efter sin varning. Håller de på med någon jävla "om jag inte får vara med så ska inte edu heller"? Sjukt patetiskt. Bra jobbat av britterna att hålla ihop och inte ge sig in i sådan skit mer än de engelska redan gjort.
14 jun, 2016 23:27 |
|
Fjalar
Elev |
Anteckna min glädje.
Mitt rum är perfekt på flera sätt. Det består av en massa sneda vinklar. Det är stort och högt i tak. Det har ett coolt skåp som är inbyggt i väggen. Och det bästa av allt: Det är min (MIN) frizon. Meeeeen, en sak som jag inte gillar är golvet. Det är bara SÅ plastigt + sunkigt i kanterna. Funkar inte att dölja det med mattor heller, eftersom 1) jag har inte råd att köpa snygga mattor och 2) golvet har för många olika vinklar! Idag satt jag och grubblade en stund och sen ba grabbade jag tag i en sax och ba petade upp plastmattan och ba drog i den. Gissa vad som är där! Jag hade förväntat mig typ masonit eller något, men istället är det ett trägolv direkt! Ska fråga pappa vad det är för golv. I värsta fall är det i för dåligt skick / för dåligt material för att vara värt att ta fram och fixa. Hoppas inte! ![]() Titta, det är till och med målat i rött. ![]() Spoiler: Tryck här för att visa! 14 jun, 2016 23:31 |
|
Borttagen
|
TEEHEE 14 jun, 2016 23:40 |
|
baramin
Elev |
Ringde min pojkvän för att berätta om den nya Zelda-trailern, mest för att det är sån jag är som person. Han sa "Oj, vad coolt, jag har aldrig spelat Zelda. Tycker du om det? Vi kan köpa ett Wii. "
Spoiler: Tryck här för att visa! she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 15 jun, 2016 00:10 |
|
Magic Dragon
Elev |
Skrivet av baramin: Ringde min pojkvän för att berätta om den nya Zelda-trailern, mest för att det är sån jag är som person. Han sa "Oj, vad coolt, jag har aldrig spelat Zelda. Tycker du om det? Vi kan köpa ett Wii. " Spoiler: Tryck här för att visa! Är så glad för din skull♥
15 jun, 2016 00:17 |
|
Solkatten
Elev |
Hade innan typ bara någonting på 20 galleoner och nu har jag plötsligt 130 någonting hahah. Äntligen fick jag mina efterlängtade galleoner från kaninjakten.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jun, 2016 00:28 |
|
Borttagen
|
15 jun, 2016 00:30 |
|
Borttagen
|
Min profil är fucking gorgeous nu.
15 jun, 2016 02:11 |
|
Magic Dragon
Elev |
15 jun, 2016 02:26 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Varför är det alltid något som går helt åt helvete varje gång jag åker bort.?
15 jun, 2016 03:35 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen