@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Imorgon ska jag åka iväg och köpa mig en extern CD/DVD spelare eftersom att min dator så vackert saknar en....... -.- Oh well - den va ju inte alltför dyr iaf. Allt för att få spela the sims D: Har samma problem. Men använder inte dvd/cd på datorn så ofta så tänkte att jag inte behöver en spelare. Får låna Luus dator när jag vill spela Sims 14 jun, 2016 19:45 |
|
Disenchanted
Elev |
5åring på jobbet: Åh har du hjärtan-glasögon!!
Jag: Ja det har jag! 5åring: Betyder det är du är kär då? Haha ♥
14 jun, 2016 20:03 |
|
Borttagen
|
Jag fick Nike Air Max Thea idag jag skriker de är så fina (basic bitch men??? idc lol)
14 jun, 2016 20:22 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Imorgon ska jag åka iväg och köpa mig en extern CD/DVD spelare eftersom att min dator så vackert saknar en....... -.- Oh well - den va ju inte alltför dyr iaf. Allt för att få spela the sims D: Har samma problem. Men använder inte dvd/cd på datorn så ofta så tänkte att jag inte behöver en spelare. Får låna Luus dator när jag vill spela Sims Lyyyx xD Jag har ingen annan dator jag kan låna ;D haha 14 jun, 2016 20:27 |
|
Borttagen
|
Borde jag dricka upp mitt vin?
Sitter här, och funderar. Och kan inte komma fram till något. I mean, skulle inte säga nej till att bara sitta, måla Ryan Reynolds, och dricka vin... men känns så meh att dricka ensam? 14 jun, 2016 20:35 |
|
Frivolt
Elev |
Nån som vet om man kan lämna tillbaka/byta ut en dator som man redan använt??
14 jun, 2016 20:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Nån som vet om man kan lämna tillbaka/byta ut en dator som man redan använt?? Kolla vad det står på ditt kvitto eller om du beställde över internet, leta upp informationen om byte där. Hittar du inget är det lättast att fråga butiken. 14 jun, 2016 21:57 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Nån som vet om man kan lämna tillbaka/byta ut en dator som man redan använt?? Kolla vad det står på ditt kvitto eller om du beställde över internet, leta upp informationen om byte där. Hittar du inget är det lättast att fråga butiken. Köpte den i butik så ska kolla! Ska ändå dit imorgon så ska fråga dom. Jag hoppas att det ska gå - köpte den nyss lixom så det är inte ens en månad jag haft den! 14 jun, 2016 22:00 |
|
Magic Dragon
Elev |
14 jun, 2016 22:08 |
|
Borttagen
|
Jag fick nyss min 500:e tumme. Hur hände detta?
14 jun, 2016 23:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen