Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22569 22570 22571 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Imorgon ska jag åka iväg och köpa mig en extern CD/DVD spelare eftersom att min dator så vackert saknar en.......

-.-


Oh well - den va ju inte alltför dyr iaf. Allt för att få spela the sims D:


Har samma problem. Men använder inte dvd/cd på datorn så ofta så tänkte att jag inte behöver en spelare. Får låna Luus dator när jag vill spela Sims

14 jun, 2016 19:45

Disenchanted
Elev

Avatar

+2


5åring på jobbet: Åh har du hjärtan-glasögon!!
Jag: Ja det har jag!
5åring: Betyder det är du är kär då?

Haha ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fe723b0a5ec22eba3f161aeea549aad95%2Ftumblr_ng45tdIWaZ1u56s6eo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F7824858a5e88e5bddbdfd177fc8b34a8%2Ftumblr_mnclrrQQZ31r0b9z9o3_500.gif

14 jun, 2016 20:03

Borttagen

Avatar


Jag fick Nike Air Max Thea idag jag skriker de är så fina (basic bitch men??? idc lol)

14 jun, 2016 20:22

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Imorgon ska jag åka iväg och köpa mig en extern CD/DVD spelare eftersom att min dator så vackert saknar en.......

-.-


Oh well - den va ju inte alltför dyr iaf. Allt för att få spela the sims D:


Har samma problem. Men använder inte dvd/cd på datorn så ofta så tänkte att jag inte behöver en spelare. Får låna Luus dator när jag vill spela Sims


Lyyyx xD Jag har ingen annan dator jag kan låna ;D haha

14 jun, 2016 20:27

Borttagen

Avatar


Borde jag dricka upp mitt vin?
Sitter här, och funderar. Och kan inte komma fram till något.

I mean, skulle inte säga nej till att bara sitta, måla Ryan Reynolds, och dricka vin... men känns så meh att dricka ensam?

14 jun, 2016 20:35

Frivolt
Elev

Avatar


Nån som vet om man kan lämna tillbaka/byta ut en dator som man redan använt??

14 jun, 2016 20:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Nån som vet om man kan lämna tillbaka/byta ut en dator som man redan använt??

Kolla vad det står på ditt kvitto eller om du beställde över internet, leta upp informationen om byte där. Hittar du inget är det lättast att fråga butiken.

14 jun, 2016 21:57

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Nån som vet om man kan lämna tillbaka/byta ut en dator som man redan använt??

Kolla vad det står på ditt kvitto eller om du beställde över internet, leta upp informationen om byte där. Hittar du inget är det lättast att fråga butiken.


Köpte den i butik så ska kolla! Ska ändå dit imorgon så ska fråga dom.
Jag hoppas att det ska gå - köpte den nyss lixom så det är inte ens en månad jag haft den!

14 jun, 2016 22:00

Magic Dragon
Elev

Avatar


Någon här som har fått galoner från kaninjakten ännu?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette4.wikia.nocookie.net%2Fharrypotter%2Fimages%2Fb%2Fb8%2FBlind_dragon.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20140814040525

14 jun, 2016 22:08

Borttagen

Avatar

+1


Jag fick nyss min 500:e tumme. Hur hände detta?

14 jun, 2016 23:23

1 2 3 ... 22569 22570 22571 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.