@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
14 jun, 2016 00:31 |
|
Frivolt
Elev |
Alltsåååå nån som har den där länken igen till den där sidan där man kan göra så att texten fejdar ut snyggt mellan olika färger? ^^
Jag har frågat om en sån förut men jaa - har ny dator = länken borta -.- 14 jun, 2016 00:31 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Alltsåååå nån som har den där länken igen till den där sidan där man kan göra så att texten fejdar ut snyggt mellan olika färger? ^^ Jag har frågat om en sån förut men jaa - har ny dator = länken borta -.- http://patorjk.com/text-color-fader/ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jun, 2016 00:44 |
|
Borttagen
|
Jag vill göra det här med mina barn (om jag skaffar några) 14 jun, 2016 08:45 |
|
Borttagen
|
Var så allergisk när jag vaknade. Jag borde inte ha fönstret öppet men då får jag ju ingen luft istället? Jävla pollen.
Jag tänkte kolla upp om man kan vara allergisk mot tallpollen. Det kan man tydligen inte, däremot lärde jag mig att tallpollen är naturens största källa till testosteron! Eftersom jag är transkille fann jag det mycket spännande. Kanske borde prova... - - - JAG TRODDE MIN MERCI-CHOKLAD VAR SLUT MED SÅ HITTADE JAG EN TILL PÅ GOLVET!!! 14 jun, 2016 09:11 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Alltsåååå nån som har den där länken igen till den där sidan där man kan göra så att texten fejdar ut snyggt mellan olika färger? ^^ Jag har frågat om en sån förut men jaa - har ny dator = länken borta -.- http://patorjk.com/text-color-fader/ TACK 14 jun, 2016 13:00 |
|
Borttagen
|
"Sekreterare" känns som ett väldigt kvinnligt kodat ord, men enligt äldre tiders könskodade språkbruk är det en manlig benämning, en kvinnlig sekreterare kallades "sekretererska". Jag tycker det är intressant, många vill ju ändra språk för att bryta könsmönster men ofta går det djupare än så.
"Sekreterare" ingår i min yrkesbenämning, ett yrke som främst förknippas med kvinnor, så jag har ett stort personligt engegemang i detta ord! 14 jun, 2016 14:50 |
|
Frivolt
Elev |
Alltså jag älskar verkligen Hanna Marklunds breda norrländska dialekt
14 jun, 2016 17:03 |
|
Ithrenniel
Elev |
14 jun, 2016 18:21 |
|
Frivolt
Elev |
Imorgon ska jag åka iväg och köpa mig en extern CD/DVD spelare eftersom att min dator så vackert saknar en.......
-.- Oh well - den va ju inte alltför dyr iaf. Allt för att få spela the sims D: 14 jun, 2016 19:17 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen