@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Solkatten Du måste låsa upp simkortet om det är ditt. Det är ifall någon främling tar din telefon och den har varit avstängd men när du har den ska du låsa upp simkortet. Du kan inte göra något som har med ditt abonnemang att göra, t.ex. skicka meddelande. När de skriver fel pinkod spärras simkortet. Pinkoden ska du hitta på ett papper som du får tillsammans med telefonabonnemanget.
13 jun, 2016 00:05 |
|
Klaestron
Elev |
13 jun, 2016 00:17 |
|
Borttagen
|
Fun fact: Jag gick runt med pytteliten blomma på huvudet i ungefär 7 timmar idag utan att jag visste om det. Så går det när man bär runt på körsbärsträd.
13 jun, 2016 01:19 |
|
Frivolt
Elev |
Drömde inatt att alla mina sociala medier (även mugglis) blev hackade så jag fick lov att ta bort dom D: De va väldigt jobbigt!
Som tur va vare ba en dröm, I hope ;D 13 jun, 2016 11:53 |
|
Klaestron
Elev |
13 jun, 2016 14:13 |
|
introvertsaxofonist
Elev |
Dagens arbetspass kändes onödigt, iaf tidsmässigt. Hela fyra timmar var jag på jobbet.
Jobbar likadant imorgon. "If you stand for equality, then you're a feminist. Sorry to tell you." - Emma Watson 13 jun, 2016 14:30 |
|
Trezzan
Elev |
HAHHAHA jag googlade precis på hur man kokar ris.
Hjälp hur ska jag klara mig ensam. Edit: Rådfrågade även svågern så att jag skulle vara helt säker.
13 jun, 2016 16:52
Detta inlägg ändrades senast 2016-06-13 kl. 16:55
|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Frivolt: Drömde inatt att alla mina sociala medier (även mugglis) blev hackade så jag fick lov att ta bort dom D: De va väldigt jobbigt! Som tur va vare ba en dröm, I hope ;D Hade fått panik om du försvann. 0: ♥
13 jun, 2016 16:55 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Frivolt: Drömde inatt att alla mina sociala medier (även mugglis) blev hackade så jag fick lov att ta bort dom D: De va väldigt jobbigt! Som tur va vare ba en dröm, I hope ;D Hade fått panik om du försvann. 0: ♥ haha xD Jaa xD Det va lite scarry haha! Men det va bara en dröm som tur va 13 jun, 2016 16:58 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Trezzan: HAHHAHA jag googlade precis på hur man kokar ris. Hjälp hur ska jag klara mig ensam. Edit: Rådfrågade även svågern så att jag skulle vara helt säker. Det står väl på rispaketet/påsen annars? x) 13 jun, 2016 17:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen