@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Bara jag som hörde smällen i slutet av England-Ryssland? Noup.. Kan det ha varit nån rysk signal, de gav ju sig på engelsmännen..
12 jun, 2016 23:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Vad menas det när ens simkort på mobilen är låst? När du stänger av din mobil och sedan sätter på den så måste du alltid slå in pinkoden för simkortet så att mobilen är säker på att det är du. (På grund av stöld m.m. och simkortet är kopplat till ditt abonnemang och du vill inte betala stora summor för att någon ringer, använder internet eller liknande.) Varje simkort har sin egna pinkod. 12 jun, 2016 23:06 |
|
Emmi
Prefekt |
12 jun, 2016 23:07 |
|
Obliviate_
Elev |
varför sitter jag på forum? Jag vill ju ändå bara slå 70% av folket där i huvudet med en stekpanna. Sluta ifrågasätta allt jag säger D: Herregud
(Nej, det här inlägget är inte riktat till någon här på mugglarportalen.) 12 jun, 2016 23:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: varför sitter jag på forum? Jag vill ju ändå bara slå 70% av folket där i huvudet med en stekpanna. Sluta ifrågasätta allt jag säger D: Herregud (Nej, det här inlägget är inte riktat till någon här på mugglarportalen.) Oh, testa att hänga på Familjeliv eller Flashback. Det är bra forum om man vill utvecklas som människa! 12 jun, 2016 23:21 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: varför sitter jag på forum? Jag vill ju ändå bara slå 70% av folket där i huvudet med en stekpanna. Sluta ifrågasätta allt jag säger D: Herregud (Nej, det här inlägget är inte riktat till någon här på mugglarportalen.) Oh, testa att hänga på Familjeliv eller Flashback. Det är bra forum om man vill utvecklas som människa! Det är faktiskt dom forumen jag sitter på och jag känner viljan att stekpanna växer dag för dag. Nog att jag inte skriver mkt där alls men bara att läsa får fan pulsen o öka ibland xD 12 jun, 2016 23:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: varför sitter jag på forum? Jag vill ju ändå bara slå 70% av folket där i huvudet med en stekpanna. Sluta ifrågasätta allt jag säger D: Herregud (Nej, det här inlägget är inte riktat till någon här på mugglarportalen.) Oh, testa att hänga på Familjeliv eller Flashback. Det är bra forum om man vill utvecklas som människa! Det är faktiskt dom forumen jag sitter på och jag känner viljan att stekpanna växer dag för dag. Nog att jag inte skriver mkt där alls men bara att läsa får fan pulsen o öka ibland xD Haha! Jag förstår dig verkligen. Ibland går jag in där för lite underhållande läsning men det slutar alltid med att jag ifrågasätter min egen intelligens - varför gå in där när jag vet att jag bara kommer bli frustrerad och sur? Men det kan vara rätt kul ibland, faktiskt. Trots den växande känslan av att alla där förtjänar en stekpanna. x) 12 jun, 2016 23:31 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Läser om nattklubbs skjutningen i Orlando. Vafan är det för fel i världen, med folk? Han vart arg för att två män kysste varandra o det på nått sätt motiverar han att skjuta ihjäl femtio personer? på två dagar har en artist blivit ihjälskjuten och nu det här. Och folk diskuterar att folk visst ska ha rätt o bära vapen i usa. Nej, det är inte alls eran jävla rättighet. Och eftersom folk uppenbarligen inte kan hantera vapen alls där borta så är det hög tid o införa hårdare regler. De vill ha vapen hemma hos sig för att kunna känna sig säkrare. Ja mycket säkrare när alla då har tillgång vapen. -.- LunanuL: Då är det bra med låst simkort alltså eller? Och vart hittar man koden till det...? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 jun, 2016 23:42 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: varför sitter jag på forum? Jag vill ju ändå bara slå 70% av folket där i huvudet med en stekpanna. Sluta ifrågasätta allt jag säger D: Herregud (Nej, det här inlägget är inte riktat till någon här på mugglarportalen.) Oh, testa att hänga på Familjeliv eller Flashback. Det är bra forum om man vill utvecklas som människa! Det är faktiskt dom forumen jag sitter på och jag känner viljan att stekpanna växer dag för dag. Nog att jag inte skriver mkt där alls men bara att läsa får fan pulsen o öka ibland xD Haha! Jag förstår dig verkligen. Ibland går jag in där för lite underhållande läsning men det slutar alltid med att jag ifrågasätter min egen intelligens - varför gå in där när jag vet att jag bara kommer bli frustrerad och sur? Men det kan vara rätt kul ibland, faktiskt. Trots den växande känslan av att alla där förtjänar en stekpanna. x) Exakt sådär känner jag för Jodel. O.o 12 jun, 2016 23:52 |
|
Love you ernold g
Elev |
ij
I love ernold g<3<3<3<3<3<3 13 jun, 2016 00:04 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen