@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Såg på film och slogs av hur mycket en skådis liknar en jag känner som det är lite jobbigt att tänka på. Så det blev lite jobbigt att kolla på filmen. Fail.
11 jun, 2016 23:18 |
|
Borttagen
|
Känns inte som att jag är sådär glad pga MultiCon som alla andra verkar vara...? I dunno why tho
__________ But hey, i augusti kommer jag äntligen träffa Sunny som jag känt i 6,5 år? Blir nog bra den här sommaren. 12 jun, 2016 06:36 |
|
Borttagen
|
Känns fortfarande obegripligt att Christina är död.. :'(
12 jun, 2016 10:01 |
|
Obliviate_
Elev |
ouch. två djur på två dar. tkr synd om ägarinnan.
12 jun, 2016 10:16 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Snubblade över en bok jag vill läsa.
Boken verkar knappt finnas nånstans.. Men det finns ju en film baserad på den. Jag såg den härom dagen, tyckte om den. Kände igen titeln och bestämde mig för att se om det fanns en bok. There was but.. den fanns inte på biblioteket, inte på någon bokhandels hemsida som jag kollade på eller cdon, bara på Amazon.. Kollade på recessioner och kan inte avgöra om den fått mest ris eller mest ros. Verkar vara en hata eller älska-bok. Och nu är jag alldeles för nyfiken för att släppa det, måste alltså köpa den även om jag kanske kommer hata den.. eller så hör jag om de kan skicka efter den till stadsbiblioteket.. Oh well. Intresseklubben hoppas ni antecknat ;o 12 jun, 2016 11:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: Snubblade över en bok jag vill läsa. Boken verkar knappt finnas nånstans.. Men det finns ju en film baserad på den. Jag såg den härom dagen, tyckte om den. Kände igen titeln och bestämde mig för att se om det fanns en bok. There was but.. den fanns inte på biblioteket, inte på någon bokhandels hemsida som jag kollade på eller cdon, bara på Amazon.. Kollade på recessioner och kan inte avgöra om den fått mest ris eller mest ros. Verkar vara en hata eller älska-bok. Och nu är jag alldeles för nyfiken för att släppa det, måste alltså köpa den även om jag kanske kommer hata den.. eller så hör jag om de kan skicka efter den till stadsbiblioteket.. Oh well. Intresseklubben hoppas ni antecknat ;o Vilken bok? Nyfiken!! 12 jun, 2016 11:18 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: Snubblade över en bok jag vill läsa. Boken verkar knappt finnas nånstans.. Men det finns ju en film baserad på den. Jag såg den härom dagen, tyckte om den. Kände igen titeln och bestämde mig för att se om det fanns en bok. There was but.. den fanns inte på biblioteket, inte på någon bokhandels hemsida som jag kollade på eller cdon, bara på Amazon.. Kollade på recessioner och kan inte avgöra om den fått mest ris eller mest ros. Verkar vara en hata eller älska-bok. Och nu är jag alldeles för nyfiken för att släppa det, måste alltså köpa den även om jag kanske kommer hata den.. eller så hör jag om de kan skicka efter den till stadsbiblioteket.. Oh well. Intresseklubben hoppas ni antecknat ;o Vilken bok? Nyfiken!! Winter's tale av Mark Helprin ^^ Fast jag hittade den nu iallafall på olika sidor, hade stavat fel på namnet först x) men fortfarande inte på biblioteket ;( 12 jun, 2016 11:33 |
|
kid
Elev |
Såg Muse igår. De var så. jävla. bra. Lätt den bästa konserten jag varit på.
12 jun, 2016 13:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kid: Såg Muse igår. De var så. jävla. bra. Lätt den bästa konserten jag varit på. Usch.. Jag är så förbannat ledsen över att jag inte kunde se dem. Hade lovat syrran att vara barnvakt under Sweden Rock-festivalen, och det var innan jag visste att Muse skulle spela.. /Heartbroken ..Får väl bli att man drar och ser dem i London eller något istället. De är ju där lite oftare. Muse have always been my most beloved ones when it comes to music.. 12 jun, 2016 13:24 |
|
Frivolt
Elev |
JAG VILL PYSSLA MEN JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA :'( :'( :'(
12 jun, 2016 13:43 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen