Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22561 22562 22563 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


köpt arsenal biljetter idag

11 jun, 2016 20:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
köpt arsenal biljetter idag

Build a bonfire
Build a bonfire
Put the Gunners on the top,
Put the City in the middle and burn the fucking lot!

11 jun, 2016 22:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Ansträngande ord: Chokladboll, Hen, En, Förskola, Förskollärare, Dagbarnvårdare, Nysvensk osv listan kan göras lång.
Ord som Zumba, Cupcake, Frappe, Swipa och annat verkar konstigt nog enklare att lära sig ;P

This så mycket ^^

11 jun, 2016 22:09

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
köpt arsenal biljetter idag

Build a bonfire
Build a bonfire
Put the Gunners on the top,
Put the City in the middle and burn the fucking lot!


I honestly have no idea what you're talking about x)

Sambon som älskar arsenal o jag köpte biljetterna som en present. Men jag tror gunners är vad arsenalfans kallas?? eller??

11 jun, 2016 22:16

Frivolt
Elev

Avatar


Men hallå

Nej


Eller inte


oh well - vad gör folk?

11 jun, 2016 22:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
köpt arsenal biljetter idag

Build a bonfire
Build a bonfire
Put the Gunners on the top,
Put the City in the middle and burn the fucking lot!


I honestly have no idea what you're talking about x)

Sambon som älskar arsenal o jag köpte biljetterna som en present. Men jag tror gunners är vad arsenalfans kallas?? eller??

Haha, det är ett Man Utd-chant. City, som ska brännas i mitten, är Manchester City. Om engelsk fotboll nämns så måste jag kommentera. Fotbollstvångstankar. x)
Hela klubben kallas väl Gunners egentligen.

Jävligt schyst present förresten! Hen ska vara tacksam över att ha dig.

11 jun, 2016 22:40

Solkatten
Elev

Avatar


Har hittat en sådan låt jag verkligen inte kan sluta lyssna på! Den enda jag lyssnar på nu typ 24/7 omfg den är så bra!! Bandet är hyfsat nytt också. :3 Har hittat många nya bra band nu den senaste tiden. ^-^

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 jun, 2016 22:51

Borttagen

Avatar


Bara jag som hörde smällen i slutet av England-Ryssland?

11 jun, 2016 22:57

Borttagen

Avatar


Ah yes, det här med att man slår vad inom familjen, vilka vinner och hur många mål det blir...
80kr fattigare just nu, fml
(Men vänta bara, vänta tills Tyskland slår Polen på torsdag. Just wait)


Anyhow. Är ganska förbannad ikväll utan någon anledning.
Så försökte få mig själv på bättre tankar, och köpte biljetter till Capital of Rock i Polen, i augusti.
Så kommer se Rammstein två gånger i sommar, yay.

Buuuut, det hjälpte inte & jag är fortfarande sådär grinig och arg osv...

11 jun, 2016 23:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Bara jag som hörde smällen i slutet av England-Ryssland?

Tror det var åska. Jag reagerade också.

11 jun, 2016 23:07

1 2 3 ... 22561 22562 22563 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.