Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22560 22561 22562 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Barnvakt tills imorgon.
11 barn. Varav två av dem är som små Chuckie-dockor i attityden.

Gary frikkin' Poppins.

Haha.
Haha..


..shoot me.

11 jun, 2016 16:02

LIA15
Elev

Avatar


Just nu sitter jag ensam och gör ingenting. Det var just av den anledningen som jag bävade för att få sommarlov.

11 jun, 2016 17:07

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Det att två av mina ''vänner'' är två idioter och att jag ska träffa båda inom en timme :- )))))))
fml

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

11 jun, 2016 17:29

Fjalar
Elev

Avatar


Upptäckte precis att färgen på min profilbild inte matchar med färgen på mitt användarnamn... Vill ju ha rosa.

11 jun, 2016 17:41

Borttagen

Avatar


lmao att jag snart ska gå till bussen för att åka in till stan och möta en ??? vän ??? och sedan möta upp två andra vänner och att vi sedan ska se på The Grudge hos den första vännen hAHAHAH jag är så terrified jag hatar The Grudge och jag är verkl inte bekväm med någonting av det här men jag har sagt att jag ska komma och in the end så blir det säkert kul men ??? just nu ehh

11 jun, 2016 17:44

Vildvittra
Elev

Avatar


Ansträngande ord: Chokladboll, Hen, En, Förskola, Förskollärare, Dagbarnvårdare, Nysvensk osv listan kan göras lång.
Ord som Zumba, Cupcake, Frappe, Swipa och annat verkar konstigt nog enklare att lära sig ;P

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

11 jun, 2016 18:15

Borttagen

Avatar


Okej, nu ska vi se om människan är villig att sälja den för det pris jag vill.

Han: 280$
Jag: 70$?

Tarotleken är slutsåld ja, men den är fan inte värd 2500kr

11 jun, 2016 19:01

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
I am back......Tror jag!


Hej! Nån som saknat mig?


Inte?


Nån?



Ingen....well - är väl tillbaka iallfall! typ!


welcome back :3

11 jun, 2016 19:18

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Frivolt:
I am back......Tror jag!


Hej! Nån som saknat mig?


Inte?


Nån?



Ingen....well - är väl tillbaka iallfall! typ!


welcome back :3


Tack ^_^

11 jun, 2016 19:25

Borttagen

Avatar

+1


Orange is the new black säsong 4 släpps om 6 dagar :O

11 jun, 2016 19:27

1 2 3 ... 22560 22561 22562 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.