@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
11 jun, 2016 10:52 |
|
Matilda weasley
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Fick precis reda på att min favorit youtubesångerska blivit skjuten under sin konsert </3 Oj! Vem var det? Mår hon bra? Jag är jag, det är inte du :P
11 jun, 2016 10:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Matilda weasley: Skrivet av The Noble Lion: Fick precis reda på att min favorit youtubesångerska blivit skjuten under sin konsert </3 Oj! Vem var det? Mår hon bra? Christina Grimmie, hon dog av sina skador. 11 jun, 2016 10:56 |
|
Matilda weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Matilda weasley: Skrivet av The Noble Lion: Fick precis reda på att min favorit youtubesångerska blivit skjuten under sin konsert </3 Oj! Vem var det? Mår hon bra? Christina Grimmie, hon dog av sina skador. Åh vad tråkigt, synd när någon så ung som hon var dör, hoppas de får fast mördaren (om di inte redan har det) Jag är jag, det är inte du :P
11 jun, 2016 11:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Matilda weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Matilda weasley: Skrivet av The Noble Lion: Fick precis reda på att min favorit youtubesångerska blivit skjuten under sin konsert </3 Oj! Vem var det? Mår hon bra? Christina Grimmie, hon dog av sina skador. Åh vad tråkigt, synd när någon så ung som hon var dör, hoppas de får fast mördaren (om di inte redan har det) Han som skjöt henne skjöt sig själv efter att ha blivit konfronterad av hennes bror. Det är helt sjukt! :-( 11 jun, 2016 11:02 |
|
Matilda weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Matilda weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Matilda weasley: Skrivet av The Noble Lion: Fick precis reda på att min favorit youtubesångerska blivit skjuten under sin konsert </3 Oj! Vem var det? Mår hon bra? Christina Grimmie, hon dog av sina skador. Åh vad tråkigt, synd när någon så ung som hon var dör, hoppas de får fast mördaren (om di inte redan har det) Han som skjöt henne skjöt sig själv efter att ha blivit konfronterad av hennes bror. Det är helt sjukt! :-( Verkligen! Vart är mänskligheten på väg?! Jag är jag, det är inte du :P
11 jun, 2016 11:04 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Mmm.. det luktar regn..
11 jun, 2016 13:47 |
|
Frivolt
Elev |
I am back......Tror jag!
Hej! Nån som saknat mig? Inte? Nån? Ingen....well - är väl tillbaka iallfall! typ! 11 jun, 2016 14:23 |
|
mitchan
Lärare |
åh alltså
igår tog jag studenten, och det sötaste i hela världen hände under avslutningsceremonin ♥ det finns en lärare på min skola som är ascool och jätterolig och har sötaste hunden ever och gillar buffy the vampire slayer(!!!!) och höll i en självförsvar-kurs där jag och mitt gäng typ var dom enda som dök upp regelbundet haha han är def min och min kompis favoritlärare fastän jag aldrig ens haft honom som lärare i nåt ämne haha......... men han är fett cool... och gillar buffy.... ok anyway för 7 månader sen(!!!) hade jag och mina kompisar vart på coop och köpt jordgubbar och sånt och var rätt glada och så såg vi honom utanför skolan och hälsade glatt och gav honom en jordgubbe och igår på avslutningen skulle han upp på scen och typ announca vinnarna i en tävling vi hade haft på skolan men innan det så höll han ett litet tal där han berättade om en gång när han hade en asvärdelös dag och var på jättedåligt humör och on top of that skulle han just sluta tidigt för att hämta sin son på dagis för han hade skrapat upp knät och när han var påväg till bilen så mötte han fyra elever som fick hans humör att vända och det blev en bra dag som han ~fortfarande håller kär~ eller så för att eleverna gav honom a single strawberry och så tog han upp oss på scenen och gav oss ett paket jordgubbar och lite kramar ♥3333 alltså ♥ bästa ever!! det var det sötaste jag vart med om, visste inte ens att han kom ihåg att vi gav honom en jordgubbe, let alone fortfarande tänker på det tillräckligt för att hålla tal om det på studenten?? ♥ ♥ ♥ han hade redan kommit fram till oss i skolan nån vecka efter vi gav honom jordgubben och sagt tack och att han blev på bra humör efter det hahaha alltså aaw ....kommer sakna min skola wtf, så konstigt att ha tagit studenten?? ![]()
11 jun, 2016 14:34 |
|
Vildvittra
Elev |
Ska till Grekland, Skiathos på söndag morgon, eller ja planet avgår då FÖRHOPPNINGSVIS!!!
Jävla strejk att bryta ut just nu -.- "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 jun, 2016 15:09 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen