Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22558 22559 22560 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Och äntligen är EM igång. Kanske inte den mest intressanta matchen att inleda med än så länge men man kan inte förvänta sig hur jävla mycket som helst den allra första halvleken i EM.

Så, vad hoppas ni på och vad tror ni om årets EM?

10 jun, 2016 21:53

introvertsaxofonist
Elev

Avatar


Jag är kär i Helen Sjöholm♥♥♥

"If you stand for equality, then you're a feminist. Sorry to tell you." - Emma Watson

10 jun, 2016 23:05

Borttagen

Avatar


Jag har feber. Den var uppe i över 40 för en timme sedan och först nu börjar den gå ner efter två ipren. Känner mig så ynklig.

10 jun, 2016 23:19

liuns
Elev

Avatar


hej

10 jun, 2016 23:19

Solkatten
Elev

Avatar


Kunde inte bry mig mindre om den här EM grejen. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 jun, 2016 00:23

Borttagen

Avatar


SOMMARLOV!!!!!

Imorgon drar jag till Barcelona. Jag behöver en paus.

11 jun, 2016 01:34

Borttagen

Avatar


Jag hade en så jobbig dag igår, inkl inställda tåg när jag skulle hem, pallar inte. Och idag gick jag upp tidigt för att resa långväga men min tröst är att jag beställt frukost på tåget. Så skriver SJ nu att de inte har någon bistro på det tåget? Betyder det att jag inte får någon frukost, som jag redan betalat för? Jag blir så ledsen. Ingenting är öppet nu så kan inte köpa frukost på något annat sätt. Är så trött och hungrig och less nu Jävla piss-SJ.

11 jun, 2016 06:54

SilverPonne
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag hade en så jobbig dag igår, inkl inställda tåg när jag skulle hem, pallar inte. Och idag gick jag upp tidigt för att resa långväga men min tröst är att jag beställt frukost på tåget. Så skriver SJ nu att de inte har någon bistro på det tåget? Betyder det att jag inte får någon frukost, som jag redan betalat för? Jag blir så ledsen. Ingenting är öppet nu så kan inte köpa frukost på något annat sätt. Är så trött och hungrig och less nu Jävla piss-SJ.


Hoppas det går bra, och att du får lite frukost och att du får lite sömn på tåget. #Piss-SJ

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fuproxx.files.wordpress.com%2F2012%2F02%2Fwdgif1.gif%3Fw%3D650 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette2.wikia.nocookie.net%2Fdegrassi%2Fimages%2F1%2F1d%2FGot-game-of-thrones-30871520-500-235.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20130521015024

11 jun, 2016 08:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av SilverPonne:
Skrivet av Borttagen:
Jag hade en så jobbig dag igår, inkl inställda tåg när jag skulle hem, pallar inte. Och idag gick jag upp tidigt för att resa långväga men min tröst är att jag beställt frukost på tåget. Så skriver SJ nu att de inte har någon bistro på det tåget? Betyder det att jag inte får någon frukost, som jag redan betalat för? Jag blir så ledsen. Ingenting är öppet nu så kan inte köpa frukost på något annat sätt. Är så trött och hungrig och less nu Jävla piss-SJ.


Hoppas det går bra, och att du får lite frukost och att du får lite sömn på tåget. #Piss-SJ


Tack! Det fanns frukost till mig, dock inte vegansk som jag hade beställt... men då jag är lakto-ovo-vegetarian (trots att jag föredrar veganskt) kunde jag äta det mesta ändå! Jag orkade inte krångla nu när de hade löst det ändå liksom, jag blev så glad när jag inte behövde sitta hungrig flera timmar!

11 jun, 2016 08:38

SilverPonne
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av SilverPonne:
Skrivet av Borttagen:
Jag hade en så jobbig dag igår, inkl inställda tåg när jag skulle hem, pallar inte. Och idag gick jag upp tidigt för att resa långväga men min tröst är att jag beställt frukost på tåget. Så skriver SJ nu att de inte har någon bistro på det tåget? Betyder det att jag inte får någon frukost, som jag redan betalat för? Jag blir så ledsen. Ingenting är öppet nu så kan inte köpa frukost på något annat sätt. Är så trött och hungrig och less nu Jävla piss-SJ.


Hoppas det går bra, och att du får lite frukost och att du får lite sömn på tåget. #Piss-SJ


Tack! Det fanns frukost till mig, dock inte vegansk som jag hade beställt... men då jag är lakto-ovo-vegetarian (trots att jag föredrar veganskt) kunde jag äta det mesta ändå! Jag orkade inte krångla nu när de hade löst det ändå liksom, jag blev så glad när jag inte behövde sitta hungrig flera timmar!


Vad bra, hoppas du får en bra resa!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fuproxx.files.wordpress.com%2F2012%2F02%2Fwdgif1.gif%3Fw%3D650 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette2.wikia.nocookie.net%2Fdegrassi%2Fimages%2F1%2F1d%2FGot-game-of-thrones-30871520-500-235.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20130521015024

11 jun, 2016 08:54

1 2 3 ... 22558 22559 22560 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.