@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
om Kat McNamara någon dag följer mig på Twitter kan jag dö lycklig
10 jun, 2016 18:07 |
|
Borttagen
|
Jag jobbar på en plantskola och eftersom jag är den enda som kan hantera gödselgrejsimojsen (jag vet inte om det är plantskolan själv som har gjort den eller om det är en riktig uppfinning) så jag fick uppdrag att rensa ogräs och gödsla alla träd. (Runt 500 träd kanske). Så jag börjar med att rensa ogräset eftersom det måste bort. Jag drar upp ett litet blad och så lyckas jag få med ekollon och rötter. Jag får en lysande idé.
Spoiler: Tryck här för att visa! 10 jun, 2016 19:01 |
|
Hedwig96
Elev |
så har man fast land under fötterna igen då
10 jun, 2016 19:25 |
|
Borttagen
|
10 jun, 2016 20:07 |
|
Borttagen
|
Någon idiot har använt min mail på eBay (utan att jag visste) så nu när jag skulle göra ett account så står det att jag redan hade ett account. Jag byter lösenord och loggar in och min mail är blockad eftersom personen hade brutit mot reglerna. Ska maila dem när jag får tag på en dator.
Så himla surt. 10 jun, 2016 20:27 |
|
Obliviate_
Elev |
o där började vm. ser sambon i augusti eller nått sen då :3
10 jun, 2016 21:03 |
|
Emmi
Prefekt |
Äntligen är EM igång! I laget är det i fullgång och tippa ordningen¨såhär ser den ut just nu,
Tyskland Spannien Belgien Portugal Frankrike Vi räknar nog med att Sverige ska klara sig längre än gruppspelen men viken plats är vi oense om ännu xD Det är ju fest nu, forts fotbolls em och sedan i augusti kör OS igång där damerna också är med så nu löns det inte att ha kontakt med mig föerns allt är slut.. xD
10 jun, 2016 21:09
Detta inlägg ändrades senast 2016-06-10 kl. 21:16
|
|
TheFifthMarauder
Elev |
Jag är hemma hos min mamma men det känns så konstigt och så tomt nu när en av katterna inte längre är här...
10 jun, 2016 21:12 |
|
introvertsaxofonist
Elev |
Äter godis, nomnomnom!
"If you stand for equality, then you're a feminist. Sorry to tell you." - Emma Watson 10 jun, 2016 21:13 |
|
Obliviate_
Elev |
Jag o djur..
En ytlig bekant har fått avliva sin hund pga ålder o sjukdom. Jag är ledsen för hennes skull. Inte "Stackare ♥" ledsen utan det gör genuint ont i hjärtat på mig. Min pojkväns barns mammas hund vart attackerad av en annan hund igår. Inlagd hos vet atm med osäker utgång. Är ledsen för den med. Jag reagerar bara såhär med djur. Med människor är det mer 10 jun, 2016 21:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen