Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22557 22558 22559 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


om Kat McNamara någon dag följer mig på Twitter kan jag dö lycklig

10 jun, 2016 18:07

Borttagen

Avatar


Jag jobbar på en plantskola och eftersom jag är den enda som kan hantera gödselgrejsimojsen (jag vet inte om det är plantskolan själv som har gjort den eller om det är en riktig uppfinning) så jag fick uppdrag att rensa ogräs och gödsla alla träd. (Runt 500 träd kanske). Så jag börjar med att rensa ogräset eftersom det måste bort. Jag drar upp ett litet blad och så lyckas jag få med ekollon och rötter. Jag får en lysande idé.

Spoiler:
Tryck här för att visa!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi65.tinypic.com%2F24gk8b4.jpg

Jag hoppas den överlever bara.

10 jun, 2016 19:01

Hedwig96
Elev

Avatar


så har man fast land under fötterna igen då

10 jun, 2016 19:25

Borttagen

Avatar



En konstig sak med mig är att jag kan inte texten till Idas sommarvisa men jag kan texten till This is What It Takes av Shawn Mendes som jag hörde för första gången igår.
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FJQ11tnhxLHdHG%2Fgiphy.gif

10 jun, 2016 20:07

Borttagen

Avatar


Någon idiot har använt min mail på eBay (utan att jag visste) så nu när jag skulle göra ett account så står det att jag redan hade ett account. Jag byter lösenord och loggar in och min mail är blockad eftersom personen hade brutit mot reglerna. Ska maila dem när jag får tag på en dator.

Så himla surt.

10 jun, 2016 20:27

Obliviate_
Elev

Avatar


o där började vm. ser sambon i augusti eller nått sen då :3

10 jun, 2016 21:03

Emmi
Prefekt

Avatar


Äntligen är EM igång! I laget är det i fullgång och tippa ordningen¨såhär ser den ut just nu,
Tyskland
Spannien
Belgien
Portugal
Frankrike


Vi räknar nog med att Sverige ska klara sig längre än gruppspelen men viken plats är vi oense om ännu xD


Det är ju fest nu, forts fotbolls em och sedan i augusti kör OS igång där damerna också är med så nu löns det inte att ha kontakt med mig föerns allt är slut.. xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

10 jun, 2016 21:09

Detta inlägg ändrades senast 2016-06-10 kl. 21:16
Antal ändringar: 2

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Jag är hemma hos min mamma men det känns så konstigt och så tomt nu när en av katterna inte längre är här...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

10 jun, 2016 21:12

introvertsaxofonist
Elev

Avatar


Äter godis, nomnomnom!

"If you stand for equality, then you're a feminist. Sorry to tell you." - Emma Watson

10 jun, 2016 21:13

Obliviate_
Elev

Avatar


Jag o djur..

En ytlig bekant har fått avliva sin hund pga ålder o sjukdom. Jag är ledsen för hennes skull. Inte "Stackare ♥" ledsen utan det gör genuint ont i hjärtat på mig.
Min pojkväns barns mammas hund vart attackerad av en annan hund igår. Inlagd hos vet atm med osäker utgång. Är ledsen för den med.

Jag reagerar bara såhär med djur. Med människor är det mer ♥ o jag går vidare med livet men djur är lixom.. jag vet inte.

10 jun, 2016 21:40

1 2 3 ... 22557 22558 22559 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.