@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kanelpumpa
Elev |
9 jun, 2016 22:14 |
|
Emmi
Prefekt |
Grattis på födelsedagen
Stog det när jag loggade in på twitter idag xD Och sedan kom det en massa ballonger.. Galet xD
9 jun, 2016 23:14 |
|
Borttagen
|
Tydligen har det gått helt förbi alla mina vänner att jag är en superdupermegafotbollsnörd. Det är inte direkt så att jag hållit det hemligt och ändå har ingen märkt det? Inte ens min barndomsvän som fler gånger än jag kan komma ihåg varit hos mig, där jag har flera fotbollshalsdukar hängandes väl synligt och till och med en fotboll som hatthylla. Tror till och med jag nynnat lite på någon fotbollsramsa då och då.
Så kul. Så sjukt. 9 jun, 2016 23:27 |
|
Solkatten
Elev |
Kollade precis upp Jedward vilka jag var stort fan av runt 2011-2012 typ och John (tror jag? kunde förut oftast se skillnad men har typ glömt nu lmao) har fått långt hår (eller ja långt för dem) omfg!! XD Asså gud vilka minnen som dyker upp åh!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jun, 2016 00:48 |
|
Borttagen
|
Det var en som kom och satt sig vid vårat bord som jag aldrig sett tidigare. Han bara satt där och glodde och efter en stund satt han mitt emot mig. Han sa att jag var "läskigt" lik en tjej han känner i Göteborg, både till utseendet och hur vi pratar/uttrycker oss. Eftersom jag är fast besluten om att hitta min dubbelgångare en dag så ville jag såklart se en bild på den här tjejen.. Då var det min bästa kompis som just nu bor i Göteborg. Det var fint tyckte jag. x) Förut när hon ännu bodde här och vi kunde ses ofta brukade folk kalla henne för Lill-Lingvall. Haha. 10 jun, 2016 04:26 |
|
Emmi
Prefekt |
10 jun, 2016 08:42 |
|
Borttagen
|
Jag kollade min lönespecifikation på jobbet förra veckan för att se vad jag tjänat under maj. Jag skrev upp det på en lapp och skrev sedan in det i min kalkyl när jag kom hem. Igår på jobbet kollade jag igen för jag skulle se om mitt sista arbetspass i maj blivit medräknat eller inte (chefen hade inte hunnit godkänna det vid månadsskiftet, och ibland räknas det in i efterhand, ibland läggs det på nästa månads lön istället, jag fattar inte riktigt). Så jag skrev upp summan på en lapp och tog med mig hem för att jämföra med den jag skrev in i kalkylen förra veckan.
Det var TUSEN kronor mer! Det verkade så konstigt, det sista arbetspasset var bara 2-3 timmar, så mycket ger inte det. Så jag blev så förvirrad. Jag kan inte kolla lönespecen hemifrån heller förrän de skickar den till mig i slutet av månaden, och jag slutade på jobbet igår så har ingen mer chans att kolla därifrån. Så nu har jag rotat igenom min papperskorg och lyckades hitta den första lappen jag skrev upp det på! Det var samma summa jag skrev upp igår, alltså den som är 1000 kr mer än den jag skrev in i kalkylen. Så jag skrev alltså in fel summa i kalkylen. Nu har jag ändrat. Känns som jag fått 1000 kr från ingenstans, bara sådär. 10 jun, 2016 08:46 |
|
Borttagen
|
Min queen gillade mina två tweets till henne, jag gråter :-( ♥
10 jun, 2016 09:08 |
|
Ella01
Elev |
MALEC ♥♥♥
✩✩✩ 10 jun, 2016 09:28 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Ella01: MALEC ♥♥♥ *Tar tillfället i akt* VARIFRÅN E DET OCH VEM ÄR DET MAN SHIPPAR ISF? xD
10 jun, 2016 11:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen