@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AuroraAlexius
Elev |
Såg Afturelding på stan idag. Du har jäkligt coolt hår, men det antar jag att du vet.
(Känner mig lagom creepy nu, "såg dig på staaaan idag" *kikar fram bakom en blomkruka inne på nian*. Haha) --- Och Vildvittra, jag gillar "Thereses fästning", känns passande ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 8 jun, 2016 23:13 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av AuroraAlexius: Såg Afturelding på stan idag. Du har jäkligt coolt hår, men det antar jag att du vet. (Känner mig lagom creepy nu, "såg dig på staaaan idag" *kikar fram bakom en blomkruka inne på nian*. Haha) --- Och Vildvittra, jag gillar "Thereses fästning", känns passande Funderar på det jag med c: Lite historiskt och fint :3 "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 jun, 2016 23:18 |
|
Obliviate_
Elev |
oh come on. vovve tigger ofta av mig när jag äter. även om hon 9/10 ggr inte får ngt.
...Just nu sitter min sambo o äter. Hunden tigger. av mig. Jag har inte ätit på flera timmar. asså.. 8 jun, 2016 23:45 |
|
Solkatten
Elev |
Hade så gärna velat gå på Summertime Ball i år.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 jun, 2016 01:00 |
|
Asked Calmly
Elev |
Nedersta raden på Umbridge undervisnings förordningar, i filmerna.
Står klart och tydligt dess riktiga budskapet: "Bla bla bla! Bla bla bla! Bla bla bla!"
9 jun, 2016 11:05 |
|
Luna Chang
Elev |
"Leva en sommar som Hollywoodstjärna"
aka städa på en industri hela sommaren Hej 9 jun, 2016 11:15 |
|
Klaestron
Elev |
9 jun, 2016 11:24 |
|
Solkatten
Elev |
Varför måste man skriva in användarnamn och lösenord två gånger?? Eller är det bara jag? :s
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 jun, 2016 13:11 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Solkatten: Varför måste man skriva in användarnamn och lösenord två gånger?? Eller är det bara jag? :s Jag med! Har haft så ända sedan jag började här så börjar kunna skriva det och blunda nu.. -_-
9 jun, 2016 13:21 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av AuroraAlexius: Såg Afturelding på stan idag. Du har jäkligt coolt hår, men det antar jag att du vet. (Känner mig lagom creepy nu, "såg dig på staaaan idag" *kikar fram bakom en blomkruka inne på nian*. Haha) Haha! Lite creepy, men mest fint. Och tack! ----------------------------------------------------- Skrivet av Solkatten: Varför måste man skriva in användarnamn och lösenord två gånger?? Eller är det bara jag? :s Jag laddar min profil istället för startsidan, då räcker det att följa länken "logga in" och skriva en gång. ![]() ![]()
9 jun, 2016 14:03 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen