Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22552 22553 22554 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Klaestron
Elev

Avatar


Woo imorgon börjar jag sy på bröllopsklänningen och Halmstad är vackrare än någonsin

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

8 jun, 2016 20:07

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Arivle:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Arivle:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Hedwig96:
Jäklar, så ha man blivit sjuk

Kryaa!! Just i början av sommarlovet:/ (elr har du sommarlov xD?)

I början av sommarlovet? Jag slutar inte förens torsdag. Nästa vecka. x.x


Emmi bor i Finland precis som jag, vi har redan sommarlov.

När börjar ni i skolan igen då? Tidigt i augusti?

Tack, idag är det lite bättre
ja jag har sommarlov haha, ha haft sen 21 April faktiskt så början e de int för mej men int kul att va sjuk ändå..
(Anledningen att jag fick så tidigt var egentligen att jag sku ha en praktik där efter men den var inte nödvändig för mej så jag validerade bort den)
Skulle annars ha slutat skolan 20 Maj, och börjar skolan 22 Augusti igen

8 jun, 2016 20:19

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Hade skolavslutning idag..
Även fast jag har längtat, så känns det lite konstigt och tomt nu.

8 jun, 2016 20:32

Borttagen

Avatar


42.

8 jun, 2016 20:46

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Hade skolavslutning idag..
Även fast jag har längtat, så känns det lite konstigt och tomt nu.


Vad ska du göra i sommar då? :3

8 jun, 2016 20:46

Kim Potter
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
42.

.. Är meningen med livet

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

8 jun, 2016 20:47

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Hade skolavslutning idag..
Även fast jag har längtat, så känns det lite konstigt och tomt nu.


Vad ska du göra i sommar då? :3

Inte mycket, ska väl ta det rätt lugnt. Ska "jobba" lite i juli vid Gästabudet i stan. Sen ska jag en sväng till Gotland ^^
Och hälsa på släkt och vänner i olika städer..

Hur blir din sommar?

8 jun, 2016 21:13

Vildvittra
Elev

Avatar


Behöver lite hjälp här. Hjälp med något superviktigt! Hahaha xD

Nej, men funderar på vad min lägenhet ska "heta" då man checkar in hos mig på fb (mycket viktigt, jag vet )

Vill att det antingen ska vara något historiskt, nördigt eller ja något från böcker/ filmer typ fantasy xD

Har några förslag här, men är inte nöjd x)
Spoiler:
Tryck här för att visa!Thereses Boende

Thereses Fästning

Thereses Borg

Thereses Palats

Thereses Slott

Thereses Lya

Thereses Bo

Thereses Koja

Thereses Fort

Thereses Hem

Thereses Torn

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

8 jun, 2016 21:16

Kim Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Behöver lite hjälp här. Hjälp med något superviktigt! Hahaha xD

Nej, men funderar på vad min lägenhet ska "heta" då man checkar in hos mig på fb (mycket viktigt, jag vet )

Vill att det antingen ska vara något historiskt, nördigt eller ja något från böcker/ filmer typ fantasy xD

Har några förslag här, men är inte nöjd x)
Spoiler:
Tryck här för att visa!Thereses Boende

Thereses Fästning

Thereses Borg

Thereses Palats

Thereses Slott

Thereses Lya

Thereses Bo

Thereses Koja

Thereses Fort

Thereses Hem

Thereses Torn

Thereses Slott helt klart x)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

8 jun, 2016 21:22

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Hade skolavslutning idag..
Även fast jag har längtat, så känns det lite konstigt och tomt nu.


Vad ska du göra i sommar då? :3

Inte mycket, ska väl ta det rätt lugnt. Ska "jobba" lite i juli vid Gästabudet i stan. Sen ska jag en sväng till Gotland ^^
Och hälsa på släkt och vänner i olika städer..

Hur blir din sommar?


Jobbar hela sommaren, går inte på semester föränn den 15 augusti

8 jun, 2016 21:23

1 2 3 ... 22552 22553 22554 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.