@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
8 jun, 2016 20:07 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Arivle: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Arivle: I början av sommarlovet? Jag slutar inte förens torsdag. Nästa vecka. x.x Emmi bor i Finland precis som jag, vi har redan sommarlov. När börjar ni i skolan igen då? Tidigt i augusti? Tack, idag är det lite bättre ja jag har sommarlov (Anledningen att jag fick så tidigt var egentligen att jag sku ha en praktik där efter men den var inte nödvändig för mej så jag validerade bort den) Skulle annars ha slutat skolan 20 Maj, och börjar skolan 22 Augusti igen 8 jun, 2016 20:19 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Hade skolavslutning idag..
Även fast jag har längtat, så känns det lite konstigt och tomt nu. 8 jun, 2016 20:32 |
|
Borttagen
|
42.
8 jun, 2016 20:46 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Hade skolavslutning idag.. Även fast jag har längtat, så känns det lite konstigt och tomt nu. Vad ska du göra i sommar då? :3 8 jun, 2016 20:46 |
|
Kim Potter
Elev |
8 jun, 2016 20:47 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av L'Amour et Psyché: Hade skolavslutning idag.. Även fast jag har längtat, så känns det lite konstigt och tomt nu. Vad ska du göra i sommar då? :3 Inte mycket, ska väl ta det rätt lugnt. Ska "jobba" lite i juli vid Gästabudet i stan. Sen ska jag en sväng till Gotland ^^ Och hälsa på släkt och vänner i olika städer.. Hur blir din sommar? 8 jun, 2016 21:13 |
|
Vildvittra
Elev |
Behöver lite hjälp här. Hjälp med något superviktigt! Hahaha xD
Nej, men funderar på vad min lägenhet ska "heta" då man checkar in hos mig på fb (mycket viktigt, jag vet Vill att det antingen ska vara något historiskt, nördigt eller ja något från böcker/ filmer typ fantasy xD Har några förslag här, men är inte nöjd x) Spoiler: Tryck här för att visa! "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 jun, 2016 21:16 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Behöver lite hjälp här. Hjälp med något superviktigt! Hahaha xD Nej, men funderar på vad min lägenhet ska "heta" då man checkar in hos mig på fb (mycket viktigt, jag vet Vill att det antingen ska vara något historiskt, nördigt eller ja något från böcker/ filmer typ fantasy xD Har några förslag här, men är inte nöjd x) Spoiler: Tryck här för att visa! Thereses Slott helt klart x)
8 jun, 2016 21:22 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av L'Amour et Psyché: Hade skolavslutning idag.. Även fast jag har längtat, så känns det lite konstigt och tomt nu. Vad ska du göra i sommar då? :3 Inte mycket, ska väl ta det rätt lugnt. Ska "jobba" lite i juli vid Gästabudet i stan. Sen ska jag en sväng till Gotland ^^ Och hälsa på släkt och vänner i olika städer.. Hur blir din sommar? Jobbar hela sommaren, går inte på semester föränn den 15 augusti 8 jun, 2016 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen