@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Somnade en stund tidigare under kvällen och vaknade av att min vän kom och sjöng för mig. Så fint ♥
8 jun, 2016 00:45 |
|
Anna-chan
Elev |
Smol lonely nerd vid namn jag är den enda som är online här nu.. xD
Join the dark side, we have cookies~
8 jun, 2016 01:55 |
|
Obliviate_
Elev |
fkn nightmare's.
Drömmer att jag sitter på jobbet o pratar med kollegor, ser en varelse utanför o vi dyker ner under bordet o gömmer oss, för om den ser oss kommer den göra oss illa. Varelsen ser ut som en människa med såndär läkarmask dom hade när dom behandlade pest-offer förr i tiden. BLEH. Vaken nu iaf. 8 jun, 2016 05:02 |
|
Borttagen
|
8 jun, 2016 08:02 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Arivle: I början av sommarlovet? Jag slutar inte förens torsdag. Nästa vecka. x.x Emmi bor i Finland precis som jag, vi har redan sommarlov. När börjar ni i skolan igen då? Tidigt i augusti?
8 jun, 2016 09:53 |
|
trolltand
Elev |
8 jun, 2016 14:46 |
|
Meowsy
Elev |
8 jun, 2016 18:08 |
|
Obliviate_
Elev |
det är roligt att säga väs.
Väääs. gärna med E. "VEEES" 8 jun, 2016 18:22 |
|
Minihäst
Elev |
Hade avslutning idag och bakom mig satt två föräldrar eller något och klagade på att det inte fanns några svenska flaggor och "ska inte något få vara svenskt längre?".
Grejen var att det fanns massa band med svenska flaggor på i salen, kanske 60 flaggor sammanlagt. Det fanns också två band med olika sorters flaggor. Det fanns också massa "klasar" med blåa och gula balonger. Man ser vad man vill se antar jag :' another day, another slay 8 jun, 2016 19:16 |
|
Borttagen
|
*väääääääääääääääääs* ♥ 8 jun, 2016 19:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen