@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Slagit i huvudet igår, rätt hårt. Mått skit första timmen, men trodde inte det var någon fara då det gick ju över. Förutom att det fortsatte ringa i örat då.
Vaknade idag med konstig huvudvärk. Och nu är det en timme okej, nästa timme skit. Illamående, huvudvärk, yr, förvirrad. Ringde 1177, och det verkar som att kvällen kommer spenderas på akuten... fun times. Hatar att jag är så klumpig. 7 jun, 2016 15:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Slagit i huvudet igår, rätt hårt. Mått skit första timmen, men trodde inte det var någon fara då det gick ju över. Förutom att det fortsatte ringa i örat då. Vaknade idag med konstig huvudvärk. Och nu är det en timme okej, nästa timme skit. Illamående, huvudvärk, yr, förvirrad. Ringde 1177, och det verkar som att kvällen kommer spenderas på akuten... fun times. Hatar att jag är så klumpig. Låter som hjärnskakning. Hoppas det går bra och är lindrigt i alla fall, även om det är förjävligt även då. 7 jun, 2016 15:56 |
|
Arivle
Elev |
7 jun, 2016 17:08 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha en egen lägenhet i byn där jag bor (bor i kollektiv nu) men allt är typ bostadsrätter eller jättelånga köer ._. Och allt som kommer upp på Blocket ligger för långt ut på landet. Hittade en nu som verkade bra och ligger nära tätorten men det går fan inga gång/cykelvägar dit. Så nära, men ändå så långt bort.
7 jun, 2016 17:56 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Jag ska alltså läsa Fenixorden på franska i sommar. Det är ju bra att jag kan två av sakerna; läsa och Fenixorden.
7 jun, 2016 20:17 |
|
Hedwig96
Elev |
Jäklar, så ha man blivit sjuk
7 jun, 2016 20:29 |
|
Asked Calmly
Elev |
Rökning sker på egen risk. Statistiken visar att rökningen leder till mer statistik än nåt annat. Nu är ni varnade.
7 jun, 2016 22:05 |
|
Emmi
Prefekt |
7 jun, 2016 22:18 |
|
Arivle
Elev |
I början av sommarlovet? Jag slutar inte förens torsdag. Nästa vecka. x.x
7 jun, 2016 22:44 |
|
Borttagen
|
Hahahahaha så klantig AJ, så klantig.
Börjar veckan med hjärnskakning... (Väntat 2,5h i två olika väntrum, plus 25 minuter i undersökningsrummet tills en läkare kom och på ungefär 5min konstaterade att ja, det är en hjärnskakning. But hey, har frikort nu iaf. It's something.) So off I go, ska vila i en vecka-ish. 7 jun, 2016 23:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen