@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Vill skapa en tråd om skräckspel men vet inte var den skulle placeras i så fall. Tror ni datorer eller 15+ passar bäst? Datorer känns kanske mest relevant. Om inte annat så kan tråden flyttas om det verkar behövas. Det gör ju det men det verkar som att många yngre hänger där och skräckspel kan vara allt från rätt chill till "det här borde det vara i alla fall 30-årsgräns på". Vill liksom inte inbjuda till att barn spelar sjuka gore-spel. Lol. Barn kommer göra saker oavsett om de blir inbjudna eller ej.
7 jun, 2016 01:33 |
|
Fjalar
Elev |
Jag har lust att gå upp nu. Det är ljust och fint ute. Problemet är att jag inte har lyckats somna än........ (Kan inte dygna, för det kommer göra mig till en död människa i skolan.) :>>>>:
7 jun, 2016 04:28 |
|
Klaestron
Elev |
7 jun, 2016 05:10 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Sista dagen idag med riktiga lektioner. Typ. Har i princip inte haft någon riktig lektion på en vecka men ändå. Börjar 13.20 och slutar 14.35, ganska chill ändå.
7 jun, 2016 09:40 |
|
Borttagen
|
7 jun, 2016 09:59 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Klaestron: Dags att gå upp. Kl 07.00 går tåget mot lund. Bara timmar kvar innan jag landar i Halmstad! Åh, vad ska du hitta på i Halmstad? =) eller är du här ifrån? =) - just like themarauder 7 jun, 2016 10:12 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Klaestron: Dags att gå upp. Kl 07.00 går tåget mot lund. Bara timmar kvar innan jag landar i Halmstad! Åh, vad ska du hitta på i Halmstad? =) eller är du här ifrån? Jag ska sy en bröllopsklänning åt min väns mammas vän
7 jun, 2016 13:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fjalar: Jag har lust att gå upp nu. Det är ljust och fint ute. Problemet är att jag inte har lyckats somna än........ (Kan inte dygna, för det kommer göra mig till en död människa i skolan.) :>>>>: Går folk fortfarande i skolan? :< 7 jun, 2016 13:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fjalar: Jag har lust att gå upp nu. Det är ljust och fint ute. Problemet är att jag inte har lyckats somna än........ (Kan inte dygna, för det kommer göra mig till en död människa i skolan.) :>>>>: Går folk fortfarande i skolan? :< Jepp, jag tar studenten nästa vecka ;_; 7 jun, 2016 14:47 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fjalar: Jag har lust att gå upp nu. Det är ljust och fint ute. Problemet är att jag inte har lyckats somna än........ (Kan inte dygna, för det kommer göra mig till en död människa i skolan.) :>>>>: Går folk fortfarande i skolan? :< Japp! Om man går i ettan på gymnasiet..! Läsning enligt schema... (Inte för att någon faktiskt följer det, lol. Vi ställde in tre av dagens lektioner. Den fjärde ägnade vi åt att se färdigt filmen 12 years a slave.) But still, school. I morgon har vi hela TVÅ lektioner. 7 jun, 2016 14:55 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen