Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22548 22549 22550 ... 30036 30037 30038
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
"Your OTP is what you're subconsciously looking for in a relationship"


Oh.


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F14582ff28804506073fd6a690fa05cce%2Ftumblr_inline_mgyqyw3o8P1rqdevy.gif

6 jun, 2016 23:05

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
"Your OTP is what you're subconsciously looking for in a relationship"


Oh.


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F14582ff28804506073fd6a690fa05cce%2Ftumblr_inline_mgyqyw3o8P1rqdevy.gif



sort of. Men alla min otp är typ folk som är bästa vänner som blivit tsmns x)

6 jun, 2016 23:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
"Your OTP is what you're subconsciously looking for in a relationship"


Oh.


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F14582ff28804506073fd6a690fa05cce%2Ftumblr_inline_mgyqyw3o8P1rqdevy.gif



sort of. Men alla min otp är typ folk som är bästa vänner som blivit tsmns x)


Det är ju gulligt! Och inte så läskigt, I guess.
Mina skulle nog förklara ett och annat x)

6 jun, 2016 23:09

Borttagen

Avatar


Vill skapa en tråd om skräckspel men vet inte var den skulle placeras i så fall. Tror ni datorer eller 15+ passar bäst?

6 jun, 2016 23:17

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vill skapa en tråd om skräckspel men vet inte var den skulle placeras i så fall. Tror ni datorer eller 15+ passar bäst?

Datorer känns kanske mest relevant. Om inte annat så kan tråden flyttas om det verkar behövas.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

6 jun, 2016 23:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Borttagen:
Vill skapa en tråd om skräckspel men vet inte var den skulle placeras i så fall. Tror ni datorer eller 15+ passar bäst?

Datorer känns kanske mest relevant. Om inte annat så kan tråden flyttas om det verkar behövas.

Det gör ju det men det verkar som att många yngre hänger där och skräckspel kan vara allt från rätt chill till "det här borde det vara i alla fall 30-årsgräns på". Vill liksom inte inbjuda till att barn spelar sjuka gore-spel.

6 jun, 2016 23:26

Hedwig96
Elev

Avatar


Jag har suttit och pusslat hela eftermiddagen idag

6 jun, 2016 23:36

Borttagen

Avatar


Alltså Ryan Gage's leende ♥ Smälter ju. Älskar honom som kung Louis XIII i "Musketeers"!

7 jun, 2016 00:13

Vildvittra
Elev

Avatar


Rent hypotetiskt:
Om vampyrer kan få mens, borde det inte vara deras lyckodagar i månaden då?





Alltså, jag borde helt klart sova nu xD

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

7 jun, 2016 00:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Rent hypotetiskt:
Om vampyrer kan få mens, borde det inte vara deras lyckodagar i månaden då?





Alltså, jag borde helt klart sova nu xD

Tror de föredrar om deras människopartner har mens.

7 jun, 2016 00:31

1 2 3 ... 22548 22549 22550 ... 30036 30037 30038

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.