@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
6 jun, 2016 17:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Arivle: Ikväll blir det grillat! ^^ Här också! ^^ fast vi äter så mycket grillat så jag har tröttnat lite... men hej, vegetarisk schnitzel säger jag inte nej till ♥ 6 jun, 2016 17:29 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Arivle: Ikväll blir det grillat! ^^ Här också! ^^ fast vi äter så mycket grillat så jag har tröttnat lite... men hej, vegetarisk schnitzel säger jag inte nej till ♥ Vegetarisk schnitzel, låter gott :3 Hos mig är det kyckling c:
6 jun, 2016 17:37 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 6 jun, 2016 18:12 |
|
Amaanda
Elev |
Tror jag ska börja läsa om Game of thrones igen... Serien är så fruktansvärt fruktansvärt bra och böckerna är ännu bättre och jag bara måste måste ha mer så jag överlever tills på måndag då nästa avsnitt kommer ut. Ska nörda sönder så mycket och bara sitta för mig själv och rita släktträd över alla karaktärer tills jag vet allt om alla och förstår vilka teorier som är rimliga utifrån både böckerna och serien.
Älskar GOT så ofantligt mycket!!! ♥ ♥ ♥
6 jun, 2016 18:20 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: idag fyller liten kisse fem år. hon är inte så liten längre Grattis till liten kisse! Mina monster blir fyra och fem år gamla i år men de är fortfarande bara små bebisar. Kan väl hålla det så i fem år till åtminstone. :> Haha, ja men. Dom är det. Dom blir familj lixom. Som "liten kisse". Att kattefan egentligen heter Bella o bara hade arbetsnamnet liten kisse när hon var kattunge för att hon var mkt mindre än den tre år äldre katt vi har är inte relevant. Både jag o husse kallar henne alltid för liten kisse trots att hon e större än sin äldre kompis nu x) Tkr man borde få djur som lever med en hela livet så man aldrig förlorar dom, det vore lämpligt :3 6 jun, 2016 18:21 |
|
Borttagen
|
6 jun, 2016 18:52 |
|
Obliviate_
Elev |
i just.
en familjemedlem till mig dog genom att ramla ner för en trapp. idag har min kompis ramlat av en byrå med huvudet först ner i stangolv o hennes dotter (2 år) har ramlat ner för trappen från övervåning - bottenvåning o slagit en volt i luften. Båda mår lysande. Vafan? 6 jun, 2016 19:49 |
|
Emmi
Prefekt |
Jag har typ 30 böcker jag vill beställa just nu.. Tur att jag fyller strax så kan jag iallafall köpa någon!
6 jun, 2016 20:28 |
|
Borttagen
|
... Jag tror jag ska göra min egna tarotlek, eller oraclelek. Jag är dålig på att rita men whatever.
6 jun, 2016 20:59 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen