@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Var kan man köpa geeky stuff? (Typ Doctor Who, superheroes, Star Wars, etc)
Sverige verkar inte ha mycket såna ställen, och alla andra sidor jag råkar hitta fraktar inte till Sverige/utanför USA Etsy har inte heller jättemycket, även om de har mest av alla ställen, I'd say 5 jun, 2016 22:02 |
|
Holytail
Elev |
5 jun, 2016 23:21 |
|
skogsvarelser
Elev |
"bostadskarriär" alltså vad håller folk på med varför ska allting göras till karriärer? behövs det verkligen mer hierarkier
es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie? 5 jun, 2016 23:21 |
|
Obliviate_
Elev |
"But does it have to be that way? Can't we learn? Can't we be brave? Can't we believe? Because, maybe that's all we need - a little courage, a little hope, a little belief. Maybe there are no boundaries if we choose to not see them. Maybe love is unlimited if we're just brave enough to decide love is limitless. Maybe there's enough happy for everyone. Or maybe...give me a minute."
5 jun, 2016 23:23 |
|
Borttagen
|
Orkar verkligen inte med smärtan just nu. Och det äckliga illamåendet, on top of that.
Spoiler: Tryck här för att visa! I think it helps. A bit. 5 jun, 2016 23:48 |
|
Solkatten
Elev |
Ey Nationaldags-Bengt! :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 jun, 2016 01:46 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Orkar verkligen inte med smärtan just nu. Och det äckliga illamåendet, on top of that. Spoiler: Tryck här för att visa! I think it helps. A bit. Kämpa A.J jag vet att det är jobbigt med ständig smärta (Även om jag personligen sluppit det). Jag hoppas verkligen att det löser sig för dig ♥ fokusera på fina saker och sådant som har dig glad, jag hoppas det distraherar tillräckligt från smärtan en stund i alla fall!
6 jun, 2016 06:35 |
|
Borttagen
|
Nu är jag jätteledsen. Jag upptäckte precis "the legend of tarot" en Zelda-inspirerad tarotlek från spelet ocarina of time och majoras mask och den är slutsåld. De kommer aldrig att tillverka den mer :'(
6 jun, 2016 08:45 |
|
Obliviate_
Elev |
idag fyller liten kisse fem år. hon är inte så liten längre
6 jun, 2016 09:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: idag fyller liten kisse fem år. hon är inte så liten längre Grattis till liten kisse! Mina monster blir fyra och fem år gamla i år men de är fortfarande bara små bebisar. Kan väl hålla det så i fem år till åtminstone. :> 6 jun, 2016 11:39 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen