@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Secchan Oh, he is.. Var tittar du någonstans? Vilken sida? Sist jag kollade in de gamla avsnitten var jag.. well.. det var väldigt, väldigt längesedan. Känner att jag skulle vilja kolla igen. Jag är olaglig ^^; 5 jun, 2016 14:09 |
|
Borttagen
|
Namn vi tänkt på än så länge:
- Wilson (gissa varifrån det namnet kommer) - Tottie - Pascal - Nogitsune - Malcolm - Captain Jack - Cat Stevens - Steve Rogers Men allt beror på hur de ser ut x) 5 jun, 2016 14:50 |
|
Emmi
Prefekt |
5 jun, 2016 15:45 |
|
Borttagen
|
Så jag bloggade lite om mobbning och livet efteråt. Om någon känner sig manad att läsa om mig eller få lite framtidstro i sin egen situation så varsågod:
http://elinchan.blogspot.se/2016/06/ten-years-of-running-away.html 5 jun, 2016 15:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Secchan Oh, he is.. Var tittar du någonstans? Vilken sida? Sist jag kollade in de gamla avsnitten var jag.. well.. det var väldigt, väldigt längesedan. Känner att jag skulle vilja kolla igen. Jag är olaglig ^^; Harr harr, I get yer point, lass! 5 jun, 2016 16:17 |
|
Missy The Timelady
Elev |
5 jun, 2016 16:18 |
|
Borttagen
|
Är ensam hemma & det känns som att någon hela tiden går runt. Oh well.
Tur jag har iaf en katt hemma med mig. Och Jumanji att kolla på. 5 jun, 2016 16:18 |
|
Borttagen
|
Det faktum att mina kompisar vet att jag är pollenallergiker och att jag typ dör av att gå ut så drar dom med mig ut och bara: "KOM SÅ GÅR VI UUUUUUUUUT PRIM. OCH BLIR SOLBRÄNDA OCH FINA OCH SÅNT" *djupt andetag* 1. Pollen 2. Solbränd = Rödare än en tomat 3. Pollen 4. Varför vara ute när man har internet? 5. Pollen 6. Min telefon behöver mig väldigt mycket och det finns inte internet ute. 7. Pollen 8. Jag hade bränt sönder mig 9. Pollen 10. Jag har fortfarande svarta jeans och kofta och sånt som alla andra har på hösten. 11. NEJ TUMBLR SKULLE SAKNA MIG 5 jun, 2016 19:58 |
|
kanelpumpa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det faktum att mina kompisar vet att jag är pollenallergiker och att jag typ dör av att gå ut så drar dom med mig ut och bara: "KOM SÅ GÅR VI UUUUUUUUUT PRIM. OCH BLIR SOLBRÄNDA OCH FINA OCH SÅNT" *djupt andetag* 1. Pollen 2. Solbränd = Rödare än en tomat 3. Pollen 4. Varför vara ute när man har internet? 5. Pollen 6. Min telefon behöver mig väldigt mycket och det finns inte internet ute. 7. Pollen 8. Jag hade bränt sönder mig 9. Pollen 10. Jag har fortfarande svarta jeans och kofta och sånt som alla andra har på hösten. 11. NEJ TUMBLR SKULLE SAKNA MIG Kan relatera till detta till 100%.
5 jun, 2016 21:22 |
|
Asked Calmly
Elev |
5 jun, 2016 21:29 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen