@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
hessactually
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AAHAHAHHAHAHAHAH I just... Oh lord XD 5 jun, 2016 02:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: hessactually HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AAHAHAHHAHAHAHAH I just... Oh lord XD Jag har alltid haft sådan otur med lärare och liknande. Bara jättemärkliga. Det här var inte ens det värsta jag sett när det kommer till videos med dem i. 5 jun, 2016 02:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hittade min gamla rektor från gymnasiets YouTube-användare. Jag ville inte få den inblicken i hans liv. Oh no... How bad is it? ... ... ........... 8D 5 jun, 2016 10:38 |
|
Obliviate_
Elev |
haha. ouch.
Sms från kollegorna; "Fått till oss att många här mår väldigt dåligt, vi vill därför träffas o prata den o den dagen den o den tiden om hur vi ska gå vidare o lösa detta." HÄ BRINNÄ PÅ SKUTAN! 5 jun, 2016 11:15 |
|
Borttagen
|
Åååååh jag vill ha typ alla parfymer från Black Phoenix Alchemy Lab!
5 jun, 2016 11:43 |
|
Signe tha toast
Elev |
Skrivet av Borttagen: Oh herre..Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hittade min gamla rektor från gymnasiets YouTube-användare. Jag ville inte få den inblicken i hans liv. Oh no... How bad is it?
5 jun, 2016 12:52 |
|
Emmi
Prefekt |
Bag här världens största rivmärke över min näsa.. Det blödde som satan i säkert 10 minuter! Aldrig haft ett sår på min näsa så då fick jag testa nått nytt xD
5 jun, 2016 13:07 |
|
Signe tha toast
Elev |
Skrivet av Emmi: Är jag den enda som tycker om att ha små rivmärken? Alltså jag gör dom aldrig själv, men jag älskar att helt plötsligt hitta ett litet märke på min arm eller i mitt ansikte.. Is that weird?Bag här världens största rivmärke över min näsa.. Det blödde som satan i säkert 10 minuter! Aldrig haft ett sår på min näsa så då fick jag testa nått nytt xD
5 jun, 2016 13:13 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Signe tha toast: Skrivet av Emmi: Är jag den enda som tycker om att ha små rivmärken? Alltså jag gör dom aldrig själv, men jag älskar att helt plötsligt hitta ett litet märke på min arm eller i mitt ansikte.. Is that weird? Bag här världens största rivmärke över min näsa.. Det blödde som satan i säkert 10 minuter! Aldrig haft ett sår på min näsa så då fick jag testa nått nytt xD Jaa de är ganska roliga xD Jag gillar det faktist också men detta ör som stort och går över hela min näsa.. xD Jag brukar också hitta nu som d0 för jag är otroligt klumpig och jag vet aldrig varifrån de kommit.. xD
5 jun, 2016 13:20 |
|
Borttagen
|
Tycker kattungar kan komma snart, så jag får hitta på namn
5 jun, 2016 14:01 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen