@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Plötsligt ser jag framför mig vad det kommer innebära att halvbo i Östergötland ett år. En jävla massa Hipp Hipp och Mikael Wiehe. Kanske till och med en och annan rälig jävla spittekaga.
4 jun, 2016 22:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Sitter och skrattar ihjäl mig åt fighting-scener i Doctor Who från 70-talet xD Det finns inget bättre! Berättelserna är för det mesta fantastiska, men för mig som är van vid specialeffekter från 2000-talet och senare så är specialeffekterna skrattretande, och fighting-scenerna är så otroligt stageade xD 4 jun, 2016 23:01 |
|
Borttagen
|
ok så en i min klass har velat att jag ska se Star Wars sedan i ??? fyran ??? femman ??? och nu, fyra, fem år senare så har jag äntligen sett en Star Warsfilm lmao
4 jun, 2016 23:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Sitter och skrattar ihjäl mig åt fighting-scener i Doctor Who från 70-talet xD Det finns inget bättre! Berättelserna är för det mesta fantastiska, men för mig som är van vid specialeffekter från 2000-talet och senare så är specialeffekterna skrattretande, och fighting-scenerna är så otroligt stageade xD Haha ja.. But it's funneh! And funny is good! 4 jun, 2016 23:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Sitter och skrattar ihjäl mig åt fighting-scener i Doctor Who från 70-talet xD Det finns inget bättre! Berättelserna är för det mesta fantastiska, men för mig som är van vid specialeffekter från 2000-talet och senare så är specialeffekterna skrattretande, och fighting-scenerna är så otroligt stageade xD Haha ja.. But it's funneh! And funny is good! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Sitter och skrattar ihjäl mig åt fighting-scener i Doctor Who från 70-talet xD Det finns inget bättre! Berättelserna är för det mesta fantastiska, men för mig som är van vid specialeffekter från 2000-talet och senare så är specialeffekterna skrattretande, och fighting-scenerna är så otroligt stageade xD Haha ja.. But it's funneh! And funny is good! True! Snart klar med Third (äntligen, han är seg) och ser fram emot att börja följa Fourth som alla fans påstår ska vara så himla rolig. Ska bli intressant att se ifall jag håller med 4 jun, 2016 23:19 |
|
Borttagen
|
Secchan
Oh, he is.. Var tittar du någonstans? Vilken sida? Sist jag kollade in de gamla avsnitten var jag.. well.. det var väldigt, väldigt längesedan. Känner att jag skulle vilja kolla igen. 4 jun, 2016 23:22 |
|
Obliviate_
Elev |
4 jun, 2016 23:32 |
|
Borttagen
|
Hittade min gamla rektor från gymnasiets YouTube-användare. Jag ville inte få den inblicken i hans liv.
5 jun, 2016 00:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hittade min gamla rektor från gymnasiets YouTube-användare. Jag ville inte få den inblicken i hans liv. Oh no... How bad is it? 5 jun, 2016 01:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hittade min gamla rektor från gymnasiets YouTube-användare. Jag ville inte få den inblicken i hans liv. Oh no... How bad is it? 5 jun, 2016 01:52 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen