@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Matilda weasley: Skrivet av Borttagen: beställde sjätte och sista delen av TMI på svenska (Himmelska eldens stad) och väntar såå på att få hem den och börja läsa Den är fantastisk! Jag trodde inte att den skulle komma ut på svenska förräns typ nästa år :o Har du läst The Infernal Devices? inte än, har reserverat dem från biblioteket så ska läsa dem också! 4 jun, 2016 17:27 |
|
Matilda weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Matilda weasley: Skrivet av Borttagen: beställde sjätte och sista delen av TMI på svenska (Himmelska eldens stad) och väntar såå på att få hem den och börja läsa Den är fantastisk! Jag trodde inte att den skulle komma ut på svenska förräns typ nästa år :o Har du läst The Infernal Devices? inte än, har reserverat dem från biblioteket så ska läsa dem också! De är bland de bästa böcker Cassie har skrivit och Clockwork Princess är min absoluta favorit ♥ Jag rekommenderar verkligen att läsa dem före CoHF men det är ju ditt val förstås Jag är jag, det är inte du :P
4 jun, 2016 18:58 |
|
Borttagen
|
på tisdag får jag träffa min Sweets a k a Atira för första gången ♥
ser så himla mycket fram emot det! och helgen kommer tillbringas sammans med Afturelding ♥ ♥ 4 jun, 2016 19:25 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Borttagen: på tisdag får jag träffa min Sweets a k a Atira för första gången ♥ ser så himla mycket fram emot det! Och jag får äntligen träffa dig dearie!! Längtar! ^^ ♥ 4 jun, 2016 19:32 |
|
kanelpumpa
Elev |
4 jun, 2016 20:06 |
|
Borttagen
|
Oh.
Blev inbjuden till "vampyrbal". Vilken bra timing, för jag har ju precis beställt världens stiligaste brokadväst i gothstuk. And a cravat, too. This will be interesting.. 4 jun, 2016 21:19 |
|
Borttagen
|
4 jun, 2016 21:28 |
|
Borttagen
|
Hello black contacts.
4 jun, 2016 22:41 |
|
Borttagen
|
Sitter och skrattar ihjäl mig åt fighting-scener i Doctor Who från 70-talet xD
4 jun, 2016 22:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Sitter och skrattar ihjäl mig åt fighting-scener i Doctor Who från 70-talet xD Det finns inget bättre! 4 jun, 2016 22:50 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen