@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag är så tom på idéer. Vad kan man göra hemma?
4 jun, 2016 10:34 |
|
Borttagen
|
4 jun, 2016 13:49 |
|
Borttagen
|
beställde sjätte och sista delen av TMI på svenska (Himmelska eldens stad) och väntar såå på att få hem den och börja läsa
4 jun, 2016 15:06 |
|
Solkatten
Elev |
Tog årets första dopp idag! Hann dock bada i knappt fem minuter om ens det innan någon vakt kom och bad alla att gå upp då det åskade men det räknas ändå.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jun, 2016 15:44 |
|
Borttagen
|
imorgon ska vi ÄNTLIGEN hämta hem vår vovve!!! ♥ fan, denna väntan och längtan lider äntligen mot sitt slut..
ett + i kanten är att jag kanske ska köpa en ny mobil imorgon också :p 4 jun, 2016 16:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: imorgon ska vi ÄNTLIGEN hämta hem vår vovve!!! ♥ fan, denna väntan och längtan lider äntligen mot sitt slut.. ett + i kanten är att jag kanske ska köpa en ny mobil imorgon också :p vilken ras är hunden? :-) ♥ 4 jun, 2016 16:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: imorgon ska vi ÄNTLIGEN hämta hem vår vovve!!! ♥ fan, denna väntan och längtan lider äntligen mot sitt slut.. ett + i kanten är att jag kanske ska köpa en ny mobil imorgon också :p vilken ras är hunden? :-) ♥ en spansk podenco! så här ser han ut: http://www.amigosmios.se/hundar/stora/milan 4 jun, 2016 16:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: åh, vad söt han är! lycka till med honom! en spansk podenco! så här ser han ut: http://www.amigosmios.se/hundar/stora/milan 4 jun, 2016 16:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: åh, vad söt han är! lycka till med honom! en spansk podenco! så här ser han ut: http://www.amigosmios.se/hundar/stora/milan tack! ♥ 4 jun, 2016 16:50 |
|
Matilda weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: beställde sjätte och sista delen av TMI på svenska (Himmelska eldens stad) och väntar såå på att få hem den och börja läsa Den är fantastisk! Jag trodde inte att den skulle komma ut på svenska förräns typ nästa år :o Har du läst The Infernal Devices? Jag är jag, det är inte du :P
4 jun, 2016 17:07 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen