Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22538 22539 22540 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


37h without sleep.

Försöker vagga mig själv till sömns med Atrium Carceri, but nothing yet..
Det här börjar tära ordentligt på mig nu.

3 jun, 2016 23:48

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
37h without sleep.

Försöker vagga mig själv till sömns med Atrium Carceri, but nothing yet..
Det här börjar tära ordentligt på mig nu.


whai no sleeps?

3 jun, 2016 23:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
37h without sleep.

Försöker vagga mig själv till sömns med Atrium Carceri, but nothing yet..
Det här börjar tära ordentligt på mig nu.


whai no sleeps?



Återkommande mardrömmar.
Känner att jag måste ge efter snart, dock.. Känns som att kroppen havererar snart.

4 jun, 2016 00:04

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
37h without sleep.

Försöker vagga mig själv till sömns med Atrium Carceri, but nothing yet..
Det här börjar tära ordentligt på mig nu.


whai no sleeps?



Återkommande mardrömmar.
Känner att jag måste ge efter snart, dock.. Känns som att kroppen havererar snart.


Åh, okej. Jag brukar faktiskt kunna styra mina drömmar lite. Jag "kräver" att jag inte ska drömma något, eller iaf inte ngt jag kommer ihåg. Men jag kanske är lite konstig

4 jun, 2016 00:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
37h without sleep.

Försöker vagga mig själv till sömns med Atrium Carceri, but nothing yet..
Det här börjar tära ordentligt på mig nu.


whai no sleeps?



Återkommande mardrömmar.
Känner att jag måste ge efter snart, dock.. Känns som att kroppen havererar snart.


Åh, okej. Jag brukar faktiskt kunna styra mina drömmar lite. Jag "kräver" att jag inte ska drömma något, eller iaf inte ngt jag kommer ihåg. Men jag kanske är lite konstig



Jag är luciddrömmare och kan styra över mina handlingar när jag drömmer. Minns alltid vartenda fragment i minsta lilla detalj. Men jag blir så stel av ren skräck i de här att jag inte vet vad jag ska göra.
Så den här gången önskar jag att jag också kunde kräva att inte drömma något..

4 jun, 2016 00:17

Obliviate_
Elev

Avatar


kattuggla det låter onekligen väldigt obehagligt

4 jun, 2016 00:21

Hedwig96
Elev

Avatar


har jobbat 11 o enhalv timme "idag" så nu ska jag sova o sen köea samma race igen Och sen är det ledigt

4 jun, 2016 00:50

Borttagen

Avatar



Mermaid life.




4 jun, 2016 03:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skolavslutning i morgon ♥

Har ni skolavslutning på en lördag? :O


Ja c:

4 jun, 2016 06:29

Hedwig96
Elev

Avatar


Om en halvtimme ska jag på jobb och är jag hemma igen om 12 timmar är det ju bra sen måste man ju fa ut en sväng och titta på folk och nattlivet. Kommer vara en livlig natt. Fullt med människor

4 jun, 2016 10:29

1 2 3 ... 22538 22539 22540 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.