@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vad kan jag hitta på idag? Har inga idéer alls...
Iofs, tänkte nog dricka upp mitt vin ikväll men just nu känns det lite för tidigt. 3 jun, 2016 13:17 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är hellre inomhus än att vara ute i den stekande solen och jag är uppe hela nätterna. I'm a vampire.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jun, 2016 14:14 |
|
Borttagen
|
Efter kl15 kan jag dricka, kom jag fram till.
Kollar på Whose Line Is It Anyway? och är så glad att det åskar här ♥ Nu är det 27 dagar kvar till Rammstein! Det är 99% säkert att jag ska till Polen i augusti, och se dem där också! Ah yes, finally my life's turning around. Kommer se dem med Tillstein, partner in crime sen 16 år tillbaka! 3 jun, 2016 14:19 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Har nu börjat se på Flash och jag tror att jag kommer bli i den fandomen snabbare ön vad jag trodde i början...
![]()
3 jun, 2016 14:47 |
|
Borttagen
|
Tatueringstid 1 bokad.
Tatueringstid 2 bokad. Tatueringstid 3 bokad. Mm. ♥ 3 jun, 2016 16:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tatueringstid 1 bokad. Tatueringstid 2 bokad. Tatueringstid 3 bokad. Mm. ♥ Får man fråga vad det blir? 3 jun, 2016 16:21 |
|
Borttagen
|
nämen att vi får sommarlov om tolv dagar (och att vi bara har tre "riktiga" skoldagar + fyra då vi har andra aktiviteter)
3 jun, 2016 16:28 |
|
Borttagen
|
InspiredPsycho
1. Högra underarmen: ![]() 2. Högra handen (Som komplement till vänsterhanden som ser ut såhär) : ![]() 3. ..Samt runor på fingrarna/knogarna. (En på varje.) 3 jun, 2016 16:31 |
|
Matilda weasley
Elev |
Jag har redovisat biologi idag, det var den sista uppgiften vi ska göra den här terminen.
JAG ÄR FÄRDIG MED SJUAN!! Nu har vi ledigt fram till och med tisdag och tre dagar med aktiviteter innan vi slutar nästa måndag ♥ Jag är jag, det är inte du :P
3 jun, 2016 16:49 |
|
Borttagen
|
att vi ska få nya iPads nästa vecka!!! varsin iPad Air jag är så lycklig
vi har haft våra jävla tvåor i två år nu (de är literally så sega de suger) och idag så kom vd:n på vår skola in och berättade för oss att inför nian så ska vi få nya iPads iiiiih jag skriker 3 jun, 2016 16:58 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen