@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
håller fast med min idé att inte kontakta mina vänner alls föränn dom kontaktar mig.
Vi är nu inne på dag fem. 2 jun, 2016 20:15 |
|
Borttagen
|
Lämnade förhoppningsvis min sista uppgift i gymnasiet precis. Jag tar studenten om 13 dagar. What.
2 jun, 2016 21:51 |
|
Hedwig96
Elev |
Köpte en chokladplatta när jag var på båten för två veckor sen.. och jag har ännu kvar av den. De har typ aldrig hänt förut. Har kunnat sluka en på en dag.
Men det hände nåt på den där kryssningen som fick mej att både tappa matlusten (i en hel vecka) och tydligen också sötsuget... 2 jun, 2016 22:09 |
|
Ithrenniel
Elev |
2 jun, 2016 22:19 |
|
Borttagen
|
Varit med kontaktpersonen, sen till praktik-jobb-ish, och sen handla. Kom hem 18. Somnade, och vaknade 22, lagom till Arrow skulle börja.
Åh Malcolm. "We can discuss my parenting later". Väntade på det ögonblicket nästan hela 4 säsonger. Nu ska jag försöka sova iaf. G'night mugglis. 2 jun, 2016 23:12 |
|
Obliviate_
Elev |
måste gå upp kl 04.30.
What if sleeps? Yes. Sleeps. Night 2 jun, 2016 23:16 |
|
Borttagen
|
3 jun, 2016 00:24 |
|
Magic Dragon
Elev |
Skrivet av AuroraAlexius: Sista dagen på jobbet idag. Betygen är satta. Allt är klart. Ingen är underkänd (!) Lättnaden. Skrivet av AuroraAlexius: Bra jobbat ♥Sista dagen på jobbet idag. Betygen är satta. Allt är klart. Ingen är underkänd (!) Lättnaden.
3 jun, 2016 02:37 |
|
Borttagen
|
Träffade en spydig tant på bussen. Blir så jäkla irriterad när folk är otrevliga i onödan. Jag skulle av men hon satt på yttersätet, ska jag sitta kvar ett par hållplatser till bara för att hon ska slippa lämna plats eller. Jag var inte otrevlig själv heller, var vänlig och artig. Det har man ju inget för.
3 jun, 2016 12:27 |
|
Ellociraptor
Elev |
Brandlarmet gick på jobbet! Klagade senast förra veckan på att jag aldrig varit med om det förut, så det var spännande. Fick utrymma en halvfull Cosmonova-salong och skrika på idioter som stod ivägen eller ville gå in och hämta sina väskor. Under museet finns ett förråd med 170,000 liter högexplosiv sprit, nej, ni får inte gå in igen innan brandkåren säger att det är säkert. Fast om något sprängdes skulle vi nog dö i alla fall iofs, tillsammans med halva Djurgården...
Men det var lugnt! Bara lite rökutveckling i restaurangen. 3 jun, 2016 12:42 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen