@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AuroraAlexius
Elev |
Sista dagen på jobbet idag. Betygen är satta. Allt är klart. Ingen är underkänd (!)
Lättnaden. ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 2 jun, 2016 15:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Jag skulle vilja ändra om i mitt rum, samt ha en ny säng. Men de GÅR ju inte att ha de på nåt annat sätt i de här rummet Det går alltid! Tänk i kubik snarare än i kvadrat! ^^ Joo men har massa dörrar överallt (garderober) utspritt på konstiga ställen så de är jättesvårt att möblera.. men nog ska de väl gå på nåt sätt Mitt rum hos föräldrarna var på 7 kvm och hade snedvägg 2 jun, 2016 15:33 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Några hade satt upp ett jättemysigt café utanför biblioteket och klädde sig i gammaldagsa klänningar och fjäderhattar och spelade upp musik av Yann Tiersen.. :o it was pretty. Fick ducka för en lina med handdukar på tork också. xD
2 jun, 2016 15:34 |
|
LauraTree
Elev |
Lite nervös nu. Ska på en studentmottagning och kommer där kanske träffa min fd bästa kompis så jag umgicks så mycket mer, men som jag nu glidit ifrån...Och hennes familj, jag har saknat dem något oerhört men det bli så ansträngt när vi ses numera...Jaja, framförallt ska det blir KUL att träffa hon som tar studenten
2 jun, 2016 16:16 |
|
Borttagen
|
Det åskar här & jag tycker inte alls om åska.. :c
2 jun, 2016 16:29 |
|
Borttagen
|
"Det är pundarstil att hålla på som du gör! sitta uppe hela nätterna och måla. Du förstår väl att det måste få ett slut!". Pappa - när jag berättade om att jag höll på att måla om i köket, och klockan var kvart över tolv. Det säger väl sig själv att jag inte är uppe varje hel natt OCH på dagarna. Efter det blev jag uppläxad om min alkoholkonsumtion som tydligen är "oroväckande", kan nämna att jag dricker MAX två gånger i månaden.. Och just det, jag ska helst inte umgås med varken min bästa kompis eller hennes syter som ska bo på Gotland i sommar, för att det är "dåligt inflytande." uhm, i så fall är typ Björnes magasin dåligt inflytande... -__- Lyssnar inte, etcetera. ^^^ 2 jun, 2016 16:34 |
|
Borttagen
|
Jag kom hem från skolan och bytte till bikinitopp och shorts och satte mig ute i solen och läste och lyssnade på musik i någon timme. Livet är ganska bra ändå.
2 jun, 2016 17:57 |
|
Luna Chang
Elev |
Nu har jag gått på LÅNG helg!
Ledig fredag-måndag ♥ Hej 2 jun, 2016 18:07 |
|
Solkatten
Elev |
Asså ååh det suger att inte ha någon dator längre då min gått sönder. Jobbigt att bara kunna använda mobilen tills jag köper en ny.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jun, 2016 19:45 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Nu: tjocktröja och dubbla filtar..
2 jun, 2016 20:04 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen