Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22534 22535 22536 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
AuroraAlexius
Elev

Avatar


Sista dagen på jobbet idag. Betygen är satta. Allt är klart. Ingen är underkänd (!)

Lättnaden.

~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~

2 jun, 2016 15:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Jag skulle vilja ändra om i mitt rum, samt ha en ny säng. Men de GÅR ju inte att ha de på nåt annat sätt i de här rummet



Det går alltid!
Tänk i kubik snarare än i kvadrat! ^^

Joo men har massa dörrar överallt (garderober) utspritt på konstiga ställen så de är jättesvårt att möblera.. men nog ska de väl gå på nåt sätt


Mitt rum hos föräldrarna var på 7 kvm och hade snedvägg Jag lyckades ändå alltid hitta nya sätt att möblera på. Tro mig. (Och Kattuggla). Det går.

2 jun, 2016 15:33

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Några hade satt upp ett jättemysigt café utanför biblioteket och klädde sig i gammaldagsa klänningar och fjäderhattar och spelade upp musik av Yann Tiersen.. :o it was pretty. Fick ducka för en lina med handdukar på tork också. xD

2 jun, 2016 15:34

LauraTree
Elev

Avatar


Lite nervös nu. Ska på en studentmottagning och kommer där kanske träffa min fd bästa kompis så jag umgicks så mycket mer, men som jag nu glidit ifrån...Och hennes familj, jag har saknat dem något oerhört men det bli så ansträngt när vi ses numera...Jaja, framförallt ska det blir KUL att träffa hon som tar studenten

2 jun, 2016 16:16

Borttagen

Avatar


Det åskar här & jag tycker inte alls om åska.. :c

2 jun, 2016 16:29

Borttagen

Avatar



"Det är pundarstil att hålla på som du gör! sitta uppe hela nätterna och måla. Du förstår väl att det måste få ett slut!".

Pappa - när jag berättade om att jag höll på att måla om i köket, och klockan var kvart över tolv.
Det säger väl sig själv att jag inte är uppe varje hel natt OCH på dagarna.

Efter det blev jag uppläxad om min alkoholkonsumtion som tydligen är "oroväckande", kan nämna att jag dricker MAX två gånger i månaden..

Och just det, jag ska helst inte umgås med varken min bästa kompis eller hennes syter som ska bo på Gotland i sommar, för att det är "dåligt inflytande." uhm, i så fall är typ Björnes magasin dåligt inflytande... -__-

Lyssnar inte, etcetera. ^^^

2 jun, 2016 16:34

Borttagen

Avatar


Jag kom hem från skolan och bytte till bikinitopp och shorts och satte mig ute i solen och läste och lyssnade på musik i någon timme. Livet är ganska bra ändå.

2 jun, 2016 17:57

Luna Chang
Elev

Avatar


Nu har jag gått på LÅNG helg!
Ledig fredag-måndag ♥

Hej

2 jun, 2016 18:07

Solkatten
Elev

Avatar


Asså ååh det suger att inte ha någon dator längre då min gått sönder. Jobbigt att bara kunna använda mobilen tills jag köper en ny. Och jag köpte liksom en ny mobil precis! Varför går allt söder nu och samtidigt??

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 jun, 2016 19:45

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Nu: tjocktröja och dubbla filtar..

2 jun, 2016 20:04

1 2 3 ... 22534 22535 22536 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.