@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Faan min dator verkar ha gått sönder då det inte riktigt går att starta den och jag har inte sparat över någonting på ett USB eller något sådant!! Ska vänta till imorgon och se om den startar då typ.
Man kan väl inte på något sätt spara något på en dator som inte går att starta va? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jun, 2016 23:08 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Jag skulle vilja ändra om i mitt rum, samt ha en ny säng. Men de GÅR ju inte att ha de på nåt annat sätt i de här rummet Det går alltid! Tänk i kubik snarare än i kvadrat! ^^ Joo men har massa dörrar överallt (garderober) utspritt på konstiga ställen så de är jättesvårt att möblera.. men nog ska de väl gå på nåt sätt 1 jun, 2016 23:20 |
|
Lollo16
Elev |
2 jun, 2016 07:32 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Solkatten: Faan min dator verkar ha gått sönder då det inte riktigt går att starta den och jag har inte sparat över någonting på ett USB eller något sådant!! Ska vänta till imorgon och se om den startar då typ. Man kan väl inte på något sätt spara något på en dator som inte går att starta va? Det går att plocka ut hårddiskar. Sen går de att koppla både till nya datorer och till separata adapters. Lite krångligt, men det går. ![]() ![]()
2 jun, 2016 08:06 |
|
Obliviate_
Elev |
Två missade nr från +1 (990) 3. Det är hela numret.
En till mig och en till sambon. Hur fan fick dom tag på våra nr? och dom pratar engelska? (Dom lämnade meddelande på telefonsvararen) Nr är från usa säger telefonen. Tveksamt på om jag köper det då första ggr dom ringde var kl 03:00 i usa o dom ringde ifrån ett call center (hördes också på ljuden). Tror inte riktigt att usa har telefonförsäljare som är aktiva vid 03 på natten. Snacka om o jobba i motvind. 2 jun, 2016 11:36 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Klarat på riktigt inte värmen.. får typ värmeslag..
2 jun, 2016 13:09 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Två missade nr från +1 (990) 3. Det är hela numret. En till mig och en till sambon. Hur fan fick dom tag på våra nr? och dom pratar engelska? (Dom lämnade meddelande på telefonsvararen) Nr är från usa säger telefonen. Tveksamt på om jag köper det då första ggr dom ringde var kl 03:00 i usa o dom ringde ifrån ett call center (hördes också på ljuden). Tror inte riktigt att usa har telefonförsäljare som är aktiva vid 03 på natten. Snacka om o jobba i motvind. Är du säker på att klockan var 03? Alltså, vet du vilken stat de ringde från? Det kan variera med sex timmar, för det är så många tidszoner det finns i USA ![]() ![]()
2 jun, 2016 13:20 |
|
Borttagen
|
Någon som missat att jag har en blogg? Vilken tur att jag upplyser om det då! Mitt nya fina inlägg handlar om sommaren och allt som hör sommar till. Det vill ni väl ändå ĺäsa om?
https://thewordsoftruth.wordpress.com/2016/06/02/sommar-ljuva-sommar/ 2 jun, 2016 15:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Någon som missat att jag har en blogg? Vilken tur att jag upplyser om det då! Mitt nya fina inlägg handlar om sommaren och allt som hör sommar till. Det vill ni väl ändå ĺäsa om? https://thewordsoftruth.wordpress.com/2016/06/02/sommar-ljuva-sommar/ Glorious. Absolutely glorious. 2 jun, 2016 15:11 |
|
Emmi
Prefekt |
2 jun, 2016 15:21 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen