Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22532 22533 22534 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


That glorious sound.. av en nyhartsad stråke mot de nya strängarna på en fiol av lönnträ..

Gitarren fick också en skönhetsbehandling och nya, fina strängar.


Mh. ♥

1 jun, 2016 20:08

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Mjahaa.. dags att välja en ny bok att läsa..
Faen.
Kan någon välja åt mig?


jag är på tok för "upptagen" med annat för o läsa, även fast jag vill D: "Upptagen" aka jag gör allt annat än o läsa böcker även om jag gillar boken. Förut kunde jag sluka en bok per dag. vet inte vad som hänt ;<

1 jun, 2016 20:31

Borttagen

Avatar


Drack kaffe idag, första gången på evigheter. Min syster trodde jag var hög för jag var "hypad" xD (jag vet, coffein är en drog)

1 jun, 2016 20:34

Borttagen

Avatar


Var i Uppsala idag, träffade T & H, glömde mina vanliga glasögon i bilen (och fick inte tillbaka dem förrän 16.30) och var allmänt trött MEN gissa vem kom hem med regnbågshängslen och en pilbåge, som man velat ha i ett år? Just det

Nu har jag huvudvärk och mår blä pga värmen. Ska försöka hjälpa Luu med kladdkaka iaf.

1 jun, 2016 20:41

Borttagen

Avatar


Jag älskar att Max har börjat med vegetariska OCH veganska burgare! Har inte ätit där på evigheter så måste dit snart.

1 jun, 2016 20:59

Borttagen

Avatar


Den var ju faktiskt jävligt fin.
Hm..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.tattoosbeautiful.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F10%2Fangel-wing-tattoos.jpg

1 jun, 2016 21:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag älskar att Max har börjat med vegetariska OCH veganska burgare! Har inte ätit där på evigheter så måste dit snart.


Har inte smakat den veganska burgaren, men deras Green Burger var riktigt god

Mvh Inte-Vegetarian

1 jun, 2016 22:13

Hedwig96
Elev

Avatar


Jag skulle vilja ändra om i mitt rum, samt ha en ny säng. Men de GÅR ju inte att ha de på nåt annat sätt i de här rummet

1 jun, 2016 22:48

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Mjahaa.. dags att välja en ny bok att läsa..
Faen.
Kan någon välja åt mig?


jag är på tok för "upptagen" med annat för o läsa, även fast jag vill D: "Upptagen" aka jag gör allt annat än o läsa böcker även om jag gillar boken. Förut kunde jag sluka en bok per dag. vet inte vad som hänt ;<


Det är lätt hänt. Jag brukar oftast vara upptagen med att göra absolut ingenting, så jag tänker det är bättre jag läser då.. försöker hålla vanan uppe när jag kommer igång. ^^
Tips dock att lägga undan lite lästid innan man somnar eller ha med en bok i väskan så kan man läsa när man har någon dötid någonstans tex på buss, tåg, väntrum, lunchen osv



LunanuL
Jag började läsa första boken (eller lyssna på faktiskt) för ett par år sen men jag fastnade inte riktigt för den kan iochförsig ha berott lite på att jag blev okoncentrerad när jag lyssnade och började tänka på annat..

1 jun, 2016 22:51

Detta inlägg ändrades senast 2016-06- 1 kl. 22:55
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Jag skulle vilja ändra om i mitt rum, samt ha en ny säng. Men de GÅR ju inte att ha de på nåt annat sätt i de här rummet



Det går alltid!
Tänk i kubik snarare än i kvadrat! ^^

1 jun, 2016 22:54

1 2 3 ... 22532 22533 22534 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.