@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ..Skulle precis ställa mig i duschen när en vansinnigt stor husspindel sprang över duschdraperiet. Där kunde den ju inte sitta, tänk om den spolades bort.. Så jag kupade händerna runt den, och stackarn blev nog hysteriskt rädd med tanke på att hon bet mig både på insidan av handen samt på knogen när jag skulle släppa ut henne genom takfönstret. Får jag inga Spidermanskills efter de där betten så blir jag djävligt besviken, faktiskt. Det blev ju märken och allt. What? Har aldrig känt att en spindel bitit mig :o Har ändå hållit i dem många gånger. 31 maj, 2016 23:14
Detta inlägg ändrades senast 2016-05-31 kl. 23:15
|
|
Borttagen
|
Tydligen, de bästa Torchwood-avsnitt (enligt mig) är de sämsta (enligt en stor majoritet andra människor).
Men 90% är ense om att Miracle Day sög och var onödigt. Särskilt slutet. ![]() Eller okej, det enda som ändå var lite roligt var att se Mortal Jack, I guess. Aaaaanyhow. Snart är vi klara med första säsongen med K, vilket innebär att mitt favoritavsnitt kommer med stora steg ♥ ![]() Spoiler: Tryck här för att visa! Nåja. Godnatt mugglis. 31 maj, 2016 23:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ..Skulle precis ställa mig i duschen när en vansinnigt stor husspindel sprang över duschdraperiet. Där kunde den ju inte sitta, tänk om den spolades bort.. Så jag kupade händerna runt den, och stackarn blev nog hysteriskt rädd med tanke på att hon bet mig både på insidan av handen samt på knogen när jag skulle släppa ut henne genom takfönstret. Får jag inga Spidermanskills efter de där betten så blir jag djävligt besviken, faktiskt. Det blev ju märken och allt. What? Har aldrig känt att en spindel bitit mig :o Har ändå hållit i dem många gånger. No? Jag har bara känt det med de stora husspindlarna, förvisso. Händer inte varje gång, men ibland. Eller också tycker väl spindlar inte om mig, helt enkelt.. Haha. Which is too bad.. Jag gillar spindlar. 31 maj, 2016 23:28 |
|
Hemliga Ylvali
Elev |
jehovas vittnen knackade precis på hos oss
1 jun, 2016 15:26 |
|
Fjalar
Elev |
Alltså...; människor som ba "kliv av cykeln och gå uppför backen, så slipper du bli svettig" eller "cykla långsammare då".
!!!!! Ni som säger så kan gott testa att cykla på min skolväg. Vägen ner till stan är ganska okej, till och med på sommaren, MEN VÄGEN HEM GÖR DIG SVETTIG VAD DU ÄN GÖR. Vadå "gå istället, så slipper du bli svettig"? Det är inte ens nära verkligheten. Idag kom jag hem på 35 minuter. Cyklade långsamt, stod och vilade i skuggan och hade svala kläder, men inte hjälpte det! Spoiler: Tryck här för att visa! 1 jun, 2016 16:09 |
|
Solkatten
Elev |
Det är så varmt...!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jun, 2016 18:02 |
|
Borttagen
|
säger alltid tinypic(alltså så som det skrivs) istället för tajnypic xd
1 jun, 2016 18:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: säger alltid tinypic(alltså så som det skrivs) istället för tajnypic xd Jag med!! Haha 1 jun, 2016 18:39 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Mjahaa.. dags att välja en ny bok att läsa..
Faen. Kan någon välja åt mig? 1 jun, 2016 18:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: Mjahaa.. dags att välja en ny bok att läsa.. Faen. Kan någon välja åt mig? Det mörka tornet (bokserie) av Stephen King. Jag har inte läst dem ännu, men ska läsa dem i år. Den ska vara bra! 1 jun, 2016 18:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen