@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: 5SOS kommer till Sthlm imorgon och jag kommer inte att vara där fml : (((( </3 Jag fattar inte den svenska musikindustrin. FÖrsöker den korta ner sommaren så mycket som möjligt eller vad? Jag menar först kom Per Gessle med låten Juni, Juli, Augusti som ju är en lång och skön period sen kom Tomas ledin med låten sommaren är kort och nu verkar det som att ni ungdomar bara vill ha 5 seconds of summer. Hur mycket kortare ska sommaren bli? Obs texten ovan är tänkt att läsas som ett ironiskt skämt påhittat av mig 5sos är väl inte svenskt? 31 maj, 2016 19:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: 5SOS kommer till Sthlm imorgon och jag kommer inte att vara där fml : (((( </3 Jag fattar inte den svenska musikindustrin. FÖrsöker den korta ner sommaren så mycket som möjligt eller vad? Jag menar först kom Per Gessle med låten Juni, Juli, Augusti som ju är en lång och skön period sen kom Tomas ledin med låten sommaren är kort och nu verkar det som att ni ungdomar bara vill ha 5 seconds of summer. Hur mycket kortare ska sommaren bli? Obs texten ovan är tänkt att läsas som ett ironiskt skämt påhittat av mig 5sos är väl inte svenskt? Jag lika okunnig som pojkband som Li är kunnig så jag får be om ursäkt för den faktamissen 31 maj, 2016 19:46 |
|
Borttagen
|
det är en gigantisk geting utanför mitt fönster jag hatar aLLT jag är så rädd för insekter
31 maj, 2016 19:56 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: 5SOS kommer till Sthlm imorgon och jag kommer inte att vara där fml : (((( </3 Jag fattar inte den svenska musikindustrin. FÖrsöker den korta ner sommaren så mycket som möjligt eller vad? Jag menar först kom Per Gessle med låten Juni, Juli, Augusti som ju är en lång och skön period sen kom Tomas ledin med låten sommaren är kort och nu verkar det som att ni ungdomar bara vill ha 5 seconds of summer. Hur mycket kortare ska sommaren bli? Obs texten ovan är tänkt att läsas som ett ironiskt skämt påhittat av mig 5sos är väl inte svenskt? Jag lika okunnig som pojkband som Li är kunnig så jag får be om ursäkt för den faktamissen 5SOS är från Australien. xDD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 maj, 2016 20:13 |
|
Ellociraptor
Elev |
Vaknade mitt i natten och hörde hur någon rörde sig i lägenheten. Fick panik och satte mig vettskrämd upp i sängen ...
... bara för att få syn på min bästa kompis som låg och sov på golvet. Alltså nivån på tröttheten när man lyckas glömma bort att hon sover över. X) 31 maj, 2016 21:02 |
|
Borttagen
|
Det enda positiva idag är att jag fick förfrågan om jag ville komma till Polen och se Rammstein i augusti. Det skulle innebära att jag äntligen skulle få se mitt favoritband, två gånger samma sommar.
31 maj, 2016 21:18 |
|
Ithrenniel
Elev |
31 maj, 2016 22:02 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Skrivet av Ellociraptor: Vaknade mitt i natten och hörde hur någon rörde sig i lägenheten. Fick panik och satte mig vettskrämd upp i sängen ... ... bara för att få syn på min bästa kompis som låg och sov på golvet. Alltså nivån på tröttheten när man lyckas glömma bort att hon sover över. X) Vaknade tidigt imorse av att killen jag träffar och som sov över hos mig armbågade mig i ansiktet. Han var också så trött att han hade glömt bort att han inte var hemma och sov själv x) ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 31 maj, 2016 22:16 |
|
Obliviate_
Elev |
årets första jordgubbar ♥
31 maj, 2016 22:38 |
|
Borttagen
|
..Skulle precis ställa mig i duschen när en vansinnigt stor husspindel sprang över duschdraperiet. Där kunde den ju inte sitta, tänk om den spolades bort..
Så jag kupade händerna runt den, och stackarn blev nog hysteriskt rädd med tanke på att hon bet mig både på insidan av handen samt på knogen när jag skulle släppa ut henne genom takfönstret. Får jag inga Spidermanskills efter de där betten så blir jag djävligt besviken, faktiskt. Det blev ju märken och allt. 31 maj, 2016 22:38 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen