@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Asked Calmly
Elev |
Solkatten Lite överallt på google om man sätter ihop orden "funny pictures Harry Potter", eller går in på den här fånigt långa webbadressen: https://www.google.se/search?q=Funny+pictures+Harry+Potter+art&espv=2&biw=1280&bih=933&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjtwY6Sw4TNAhVLjSwKHXHdCCEQ_AUIBigB#tbm=isch&tbs=rimg%3ACYg5C6U-C-LiIjjqswSmUidKH8b8LD3PUvX3lWyzmESJTixnp5GylWwyAPHgR7lTdMDXgYoiTIth53I1r7aRm0txoCoSCeqzBKZSJ0ofEYVIfkhwtquuKhIJxvwsPc9S9fcRHVOn15hDao4qEgmVbLOYRIlOLBHZHA4Pya7FIioSCWenkbKVbDIAESzmo1mT1ooTKhIJ8eBHuVN0wNcRoIwTdHcU9JYqEgmBiiJMi2HnchGFR5rLqnxgYSoSCTWvtpGbS3GgEbei3WPW_1lX2&q=Funny%20pictures%20Harry%20Potter%20art
31 maj, 2016 16:35 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Det gör mig så ledsen att världens läskigaste och vidrigaste djur (enligt mig!) har ''Dragon'' i sitt engelska namn...
DEN FÖRTJÄNAR INTE DET!
31 maj, 2016 17:04 |
|
Borttagen
|
Sova bort dagen (för att man knappt sover på nätterna) - check
Få i sig lite mat - check Må skit - check Nåja, imorgon ska jag iaf träffa T i Uppsala. Var ju ett tag sen. Är faktiskt glad att vi ska ses! Har inte känt glädje när det gäller mina vänner, på länge, tbh 31 maj, 2016 17:18 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Instämmer fullständigt! Ska också se till att bli organdonator, känns jättevettigt. Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Åh, synd, men det kan du inte hjälpa. Skrivet av LauraTree: Idag har jag tagit ett blodprov för att kunna ge blod om ca 1 månad (ifall mitt blod blir godkänt...) Åh, jag vill ge blod men får inte pga medicin/vissa psykiska besvär... Får "nöja" mig att jag iaf är organdonator. Men det är ju jättemeningsfullt att vara organdonator! Ja, tråkigt nog. Det är det. Jag har tänkt på det sen jag var liten. Om jag ändå är död, och kan rädda någon annan, varför ska jag behålla mina organ liksom? De är inte till någon nytta längre då för mig, men som sagt, kan rädda några liv! 31 maj, 2016 17:35 |
|
Solkatten
Elev |
Eurovision har funnits i 61 år och det är fortfarande helt nytt för Amerikaner asså wut. Ignorerar de verkligen Europa totalt eller vad. Och att de inte ens visste att ABBA blev kända därifrån. o.o
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 maj, 2016 18:03 |
|
Borttagen
|
Folk säger ofta att svenskar har konstig humor men alltså norsk humor. Norsk humor är så märklig och egentligen dålig att det är svårt att veta vad som är ett skämt och vad som är en tankevurpa.
31 maj, 2016 18:45 |
|
Solkatten
Elev |
Imorgon kommer 5SOS till Sthlm och dagen därefter kommer The Vamps och jag missar båda!!!!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 maj, 2016 18:54 |
|
Borttagen
|
31 maj, 2016 19:06 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Vad gör man nu då? Kom just hem men.. känns tråkigt att vara hemma. Och inomhus. Hmm
31 maj, 2016 19:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: 5SOS kommer till Sthlm imorgon och jag kommer inte att vara där fml : (((( </3 Jag fattar inte den svenska musikindustrin. FÖrsöker den korta ner sommaren så mycket som möjligt eller vad? Jag menar först kom Per Gessle med låten Juni, Juli, Augusti som ju är en lång och skön period sen kom Tomas ledin med låten sommaren är kort och nu verkar det som att ni ungdomar bara vill ha 5 seconds of summer. Hur mycket kortare ska sommaren bli? Obs texten ovan är tänkt att läsas som ett ironiskt skämt påhittat av mig 31 maj, 2016 19:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen