Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22529 22530 22531 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Asked Calmly
Elev

Avatar


31 maj, 2016 16:35

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Det gör mig så ledsen att världens läskigaste och vidrigaste djur (enligt mig!) har ''Dragon'' i sitt engelska namn...
DEN FÖRTJÄNAR INTE DET!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

31 maj, 2016 17:04

Borttagen

Avatar


Sova bort dagen (för att man knappt sover på nätterna) - check
Få i sig lite mat - check
Må skit - check


Nåja, imorgon ska jag iaf träffa T i Uppsala. Var ju ett tag sen. Är faktiskt glad att vi ska ses! Har inte känt glädje när det gäller mina vänner, på länge, tbh

31 maj, 2016 17:18

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Idag har jag tagit ett blodprov för att kunna ge blod om ca 1 månad (ifall mitt blod blir godkänt...)


Åh, jag vill ge blod men får inte pga medicin/vissa psykiska besvär...

Får "nöja" mig att jag iaf är organdonator.
Åh, synd, men det kan du inte hjälpa.

Men det är ju jättemeningsfullt att vara organdonator!


Ja, tråkigt nog.

Det är det. Jag har tänkt på det sen jag var liten. Om jag ändå är död, och kan rädda någon annan, varför ska jag behålla mina organ liksom? De är inte till någon nytta längre då för mig, men som sagt, kan rädda några liv!
Instämmer fullständigt! Ska också se till att bli organdonator, känns jättevettigt.

31 maj, 2016 17:35

Solkatten
Elev

Avatar


Eurovision har funnits i 61 år och det är fortfarande helt nytt för Amerikaner asså wut. Ignorerar de verkligen Europa totalt eller vad. Och att de inte ens visste att ABBA blev kända därifrån. o.o


"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

31 maj, 2016 18:03

Borttagen

Avatar


Folk säger ofta att svenskar har konstig humor men alltså norsk humor. Norsk humor är så märklig och egentligen dålig att det är svårt att veta vad som är ett skämt och vad som är en tankevurpa.

31 maj, 2016 18:45

Solkatten
Elev

Avatar


Imorgon kommer 5SOS till Sthlm och dagen därefter kommer The Vamps och jag missar båda!!!!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

31 maj, 2016 18:54

Borttagen

Avatar

+1



Jag gråter väldigt jättemycket just nu.

https://www.youtube.com/watch?v=s-8qo6TjLS0

♥ Tronnor ♥

31 maj, 2016 19:06

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Vad gör man nu då? Kom just hem men.. känns tråkigt att vara hemma. Och inomhus. Hmm

31 maj, 2016 19:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
5SOS kommer till Sthlm imorgon och jag kommer inte att vara där fml : (((( </3


Jag fattar inte den svenska musikindustrin. FÖrsöker den korta ner sommaren så mycket som möjligt eller vad? Jag menar först kom Per Gessle med låten Juni, Juli, Augusti som ju är en lång och skön period sen kom Tomas ledin med låten sommaren är kort och nu verkar det som att ni ungdomar bara vill ha 5 seconds of summer. Hur mycket kortare ska sommaren bli?

Obs texten ovan är tänkt att läsas som ett ironiskt skämt påhittat av mig

31 maj, 2016 19:41

1 2 3 ... 22529 22530 22531 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.