Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22528 22529 22530 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Kollat Torchwood, because I can.
1,5 år senare känner jag fortfarande samma sak när det gäller Jack.
Kanske ett konstigt val av serie för att bli på bättre humör, men det funkar i mitt fall.

30 maj, 2016 23:43

Borttagen

Avatar



Sleep safe.
Får hoppas att den inte råkar gå igång av en för hög bas. ;C

http://www.sciencealert.com/this-terrifying-bed-could-save-your-life-during-an-earthquake

31 maj, 2016 04:05

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Jag ska ha franskaprov om en stund och jag är helt jävla borta.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

31 maj, 2016 11:42

Solkatten
Elev

Avatar


5SOS kommer till Sthlm imorgon och jag kommer inte att vara där fml : (((( </3

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

31 maj, 2016 12:20

Obliviate_
Elev

Avatar


måste kanske lämna bort ena hunden ett tag. MIN hund dessutom. Vovvä då.

31 maj, 2016 12:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
måste kanske lämna bort ena hunden ett tag. MIN hund dessutom. Vovvä då.



But why?

31 maj, 2016 13:04

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
måste kanske lämna bort ena hunden ett tag. MIN hund dessutom. Vovvä då.



But why?


Because båda har haft diaréer jättelänge. Vi börjar undra om dom smittar varann. För först har L diarée, sen nästa gång hon skiter är det bra. Men då har T fått diarée istället. Så där går det fram o tbx o har hållt på i flera veckor så vi undrar om det är nå magvirus som hoppar fram o tbx elr vafan det är. För L har "alltid" haft lite halvtaskig mage men T har aldrig haft minsta lilla problem, hon kan käka stålburkar i princip o det är ändå bra..
Så det är väldigt skumt.

L har t.om börjat bli undernärd så måste göra ngt snart känns det som Vi har haft regelbunden kontakt med veterinär o testat specialkost o grejjer men icke. Nästa steg är o söva hunden o göra en stor röntgenundersökning av hela kroppen, alternativt göra "utforskande" operation av tarmarna men det känns så omfattande o stort så.. Dessutom ska väll inte båda hundarna bli kassa i magen av att en har nått föremål fast i tarmen, och om det är nu så så hur kommer det sig att det ibland är jättefast o fint

Vill ju pröva allt annat innan operation lixom, för hennes skull.

31 maj, 2016 13:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
måste kanske lämna bort ena hunden ett tag. MIN hund dessutom. Vovvä då.



But why?


Because båda har haft diaréer jättelänge. Vi börjar undra om dom smittar varann. För först har L diarée, sen nästa gång hon skiter är det bra. Men då har T fått diarée istället. Så där går det fram o tbx o har hållt på i flera veckor så vi undrar om det är nå magvirus som hoppar fram o tbx elr vafan det är. För L har "alltid" haft lite halvtaskig mage men T har aldrig haft minsta lilla problem, hon kan käka stålburkar i princip o det är ändå bra..
Så det är väldigt skumt.

L har t.om börjat bli undernärd så måste göra ngt snart känns det som Vi har haft regelbunden kontakt med veterinär o testat specialkost o grejjer men icke. Nästa steg är o söva hunden o göra en stor röntgenundersökning av hela kroppen, alternativt göra "utforskande" operation av tarmarna men det känns så omfattande o stort så.. Dessutom ska väll inte båda hundarna bli kassa i magen av att en har nått föremål fast i tarmen, och om det är nu så så hur kommer det sig att det ibland är jättefast o fint

Vill ju pröva allt annat innan operation lixom, för hennes skull.


Åh..
Det låter som en bra idé att lämna bort henne ett tag, då. Det kan ju mycket väl vara så "enkelt" som att det är just ett magvirus som hoppar fram och tillbaka. (Ungefär som förskolan där min dotter går.. Det är alltid nån unge som har magsjuka!)

31 maj, 2016 13:16

Asked Calmly
Elev

Avatar

+3


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fstatic.boredpanda.com%2Fblog%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F08%2Firresponsible-dumbledore-funny-harry-potter-comics-floccinaucinihilipilificationa-6__700.jpg

Åh Dumbledore förstör helgen. ☻

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fexternal-content.duckduckgo.com%2Fiu%2F%3Fu%3Dhttps%253A%252F%252Fmedia.tenor.com%252F8-jJyFqnWxwAAAAC%252Fsteins-gate-wave.gif%26amp%3Bf%3D1%26amp%3Bnofb%3D1%26amp%3Bipt%3D3f3c0dd39c39fb837ba76cdfb69bbab05b333f0f9b647bd4ace26faaabe54c11%26amp%3Bipo%3Dimages

31 maj, 2016 14:43

Solkatten
Elev

Avatar


Det åskar här. Såg precis en skitstark blixt också.

Asked Calmly: Dumbleburn haha. ♥ Vart hittar man sådana Harry Potter comics?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

31 maj, 2016 15:40

1 2 3 ... 22528 22529 22530 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.