@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kollat Torchwood, because I can.
1,5 år senare känner jag fortfarande samma sak när det gäller Jack. Kanske ett konstigt val av serie för att bli på bättre humör, men det funkar i mitt fall. 30 maj, 2016 23:43 |
|
Borttagen
|
Sleep safe. Får hoppas att den inte råkar gå igång av en för hög bas. ;C http://www.sciencealert.com/this-terrifying-bed-could-save-your-life-during-an-earthquake 31 maj, 2016 04:05 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
31 maj, 2016 11:42 |
|
Solkatten
Elev |
5SOS kommer till Sthlm imorgon och jag kommer inte att vara där fml : (((( </3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 maj, 2016 12:20 |
|
Obliviate_
Elev |
måste kanske lämna bort ena hunden ett tag. MIN hund dessutom. Vovvä då.
31 maj, 2016 12:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: måste kanske lämna bort ena hunden ett tag. MIN hund dessutom. Vovvä då. But why? 31 maj, 2016 13:04 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: måste kanske lämna bort ena hunden ett tag. MIN hund dessutom. Vovvä då. But why? Because båda har haft diaréer jättelänge. Vi börjar undra om dom smittar varann. För först har L diarée, sen nästa gång hon skiter är det bra. Men då har T fått diarée istället. Så där går det fram o tbx o har hållt på i flera veckor så vi undrar om det är nå magvirus som hoppar fram o tbx elr vafan det är. För L har "alltid" haft lite halvtaskig mage men T har aldrig haft minsta lilla problem, hon kan käka stålburkar i princip o det är ändå bra.. Så det är väldigt skumt. L har t.om börjat bli undernärd så måste göra ngt snart känns det som Vill ju pröva allt annat innan operation lixom, för hennes skull. 31 maj, 2016 13:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: måste kanske lämna bort ena hunden ett tag. MIN hund dessutom. Vovvä då. But why? Because båda har haft diaréer jättelänge. Vi börjar undra om dom smittar varann. För först har L diarée, sen nästa gång hon skiter är det bra. Men då har T fått diarée istället. Så där går det fram o tbx o har hållt på i flera veckor så vi undrar om det är nå magvirus som hoppar fram o tbx elr vafan det är. För L har "alltid" haft lite halvtaskig mage men T har aldrig haft minsta lilla problem, hon kan käka stålburkar i princip o det är ändå bra.. Så det är väldigt skumt. L har t.om börjat bli undernärd så måste göra ngt snart känns det som Vill ju pröva allt annat innan operation lixom, för hennes skull. Åh.. Det låter som en bra idé att lämna bort henne ett tag, då. Det kan ju mycket väl vara så "enkelt" som att det är just ett magvirus som hoppar fram och tillbaka. (Ungefär som förskolan där min dotter går.. Det är alltid nån unge som har magsjuka!) 31 maj, 2016 13:16 |
|
Asked Calmly
Elev |
31 maj, 2016 14:43 |
|
Solkatten
Elev |
Det åskar här. Såg precis en skitstark blixt också.
Asked Calmly: Dumbleburn haha. ♥ Vart hittar man sådana Harry Potter comics? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 maj, 2016 15:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen