Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22527 22528 22529 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+4


On a scale of one to ten, how obsessed with Harry Potter am I?
9 3/4.


True, true.

30 maj, 2016 19:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:


Sen några veckor tillbaka har jag blivit helt och totalt jävla nedringd av försäljare. Det känns som att jag har råkat fylla i något som gör att dom tror att jag bara ligger och längtar efter att bli uppringd. Måste blockera mitt nummer.
TIDIGT börjar dom också.. ;C;C




I feel you. Har blockerat läskigt många nummer det senaste halvåret. Snart borde det inte finnas fler jävla nummer att ringa från.





Har det blivit bättre?
Jag ska ansluta numret till NIX och se om det hjälper, lite i alla fall. De ringer väl från tjugo olika nummer från samma kontor.. :X

Hon som ringde förut var sjukt dryg också, det är väl jag som ska vara sur när det är -hon- som ringer och väcker fridfullt sovande människor vid ohumana tider.
Nästa gång någon ringer tänker jag försöka sälja något till dem istället, och insistera påträngande. x



Om man vill kan man ju alltid fixa så att de där numren vidarekopplas till ett annat, valfritt nummer.
Telefonförsäljarna som ringer till mig hamnar istället bland annat hos Unicef och Världsnaturfonden och lämnar ett bidrag på 100:- varje gång.

I love technology, even though I kinda suck at it.


Så bra, lägger in ditt nummer då. I love technology.




I guess you could, fast.. du har inte mitt nummer.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F67.media.tumblr.com%2Ftumblr_m8wzn0wLnG1rziwwco1_400.gif

30 maj, 2016 19:53

Borttagen

Avatar


Kan inte bestämma mig för om jag vill sova (har varit vaken sen fyra imorse), skriva, se på TV-serier, eller glo film...

30 maj, 2016 20:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kan inte bestämma mig för om jag vill sova (har varit vaken sen fyra imorse), skriva, se på TV-serier, eller glo film...



Sov.
..Fast det säger jag bara för att jag själv inte sovit alls på.. väldigt länge.
Damn I really need some sleep..

Du kan skriva och se på TV-serier och glo på film efteråt, yes? ^^

30 maj, 2016 20:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Kan inte bestämma mig för om jag vill sova (har varit vaken sen fyra imorse), skriva, se på TV-serier, eller glo film...



Sov.
..Fast det säger jag bara för att jag själv inte sovit alls på.. väldigt länge.
Damn I really need some sleep..

Du kan skriva och se på TV-serier och glo på film efteråt, yes? ^^


Jo det kan jag Men jag vill inte vakna klockan sex imorgon heller för att jag gått och lagt mig så tidigt xD

Lutar mest åt skriva just nu ^^

Spoiler:
Tryck här för att visa!Och jag såg din nya video på Youtube och jag sitter ffs och bölar igen. Stop iiiit! xD (Och du har visst ett fint leende så shut up)

30 maj, 2016 20:30

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Idag har jag tagit ett blodprov för att kunna ge blod om ca 1 månad (ifall mitt blod blir godkänt...)


Åh, jag vill ge blod men får inte pga medicin/vissa psykiska besvär...

Får "nöja" mig att jag iaf är organdonator.
Åh, synd, men det kan du inte hjälpa.

Men det är ju jättemeningsfullt att vara organdonator!

30 maj, 2016 20:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Idag har jag tagit ett blodprov för att kunna ge blod om ca 1 månad (ifall mitt blod blir godkänt...)


Åh, jag vill ge blod men får inte pga medicin/vissa psykiska besvär...

Får "nöja" mig att jag iaf är organdonator.
Åh, synd, men det kan du inte hjälpa.

Men det är ju jättemeningsfullt att vara organdonator!


Ja, tråkigt nog.

Det är det. Jag har tänkt på det sen jag var liten. Om jag ändå är död, och kan rädda någon annan, varför ska jag behålla mina organ liksom? De är inte till någon nytta längre då för mig, men som sagt, kan rädda några liv!

30 maj, 2016 21:34

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Idag har jag tagit ett blodprov för att kunna ge blod om ca 1 månad (ifall mitt blod blir godkänt...)


Åh, jag vill ge blod men får inte pga medicin/vissa psykiska besvär...

Får "nöja" mig att jag iaf är organdonator.
Åh, synd, men det kan du inte hjälpa.

Men det är ju jättemeningsfullt att vara organdonator!


Ja, tråkigt nog.

Det är det. Jag har tänkt på det sen jag var liten. Om jag ändå är död, och kan rädda någon annan, varför ska jag behålla mina organ liksom? De är inte till någon nytta längre då för mig, men som sagt, kan rädda några liv!


Har ni nån koll på regler med sånt där? Är reggad som organdonator men vet inte om det är till ngn nytta då jag har en autoimmun sjukdom så mina organ kanske är prutt för andra x)

30 maj, 2016 22:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Idag har jag tagit ett blodprov för att kunna ge blod om ca 1 månad (ifall mitt blod blir godkänt...)


Åh, jag vill ge blod men får inte pga medicin/vissa psykiska besvär...

Får "nöja" mig att jag iaf är organdonator.
Åh, synd, men det kan du inte hjälpa.

Men det är ju jättemeningsfullt att vara organdonator!


Ja, tråkigt nog.

Det är det. Jag har tänkt på det sen jag var liten. Om jag ändå är död, och kan rädda någon annan, varför ska jag behålla mina organ liksom? De är inte till någon nytta längre då för mig, men som sagt, kan rädda några liv!


Har ni nån koll på regler med sånt där? Är reggad som organdonator men vet inte om det är till ngn nytta då jag har en autoimmun sjukdom så mina organ kanske är prutt för andra x)

Tror nog inte någon annan än läkare har koll på det, är ju otroligt olika beroende på vad det är. Bästa är väl bara att fortsätta vara registrerad, antar att de kollar upp sådant innan de skopar upp en lever och sätter i någon annan.

30 maj, 2016 23:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Kan inte bestämma mig för om jag vill sova (har varit vaken sen fyra imorse), skriva, se på TV-serier, eller glo film...



Sov.
..Fast det säger jag bara för att jag själv inte sovit alls på.. väldigt länge.
Damn I really need some sleep..

Du kan skriva och se på TV-serier och glo på film efteråt, yes? ^^


Jo det kan jag Men jag vill inte vakna klockan sex imorgon heller för att jag gått och lagt mig så tidigt xD

Lutar mest åt skriva just nu ^^

Spoiler:
Tryck här för att visa!Och jag såg din nya video på Youtube och jag sitter ffs och bölar igen. Stop iiiit! xD (Och du har visst ett fint leende så shut up)


Jag såg att du hade skrivit i skrivartråden, jag ska läsa det imorgon! I want to be completely focused. Är så trött att ögonen går i kors nu.

Och, ha, aww.. Tack..! ♥ Kommer aldrig vänja mig vid att sitta och pladdra inför en kamera. Fördjävla läskigt, är det..

30 maj, 2016 23:36

1 2 3 ... 22527 22528 22529 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.